حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی:

بنیانگذاری فرهنگ زیارت مهم‌ترین هدف روحانیت در پیاده‌روی اربعین است

حجت الاسلام اسماعیلی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان چهارمحال وبختیاری در گردهمایی مبلغان این استان با عنوان «طلایه داران تبلیغ» ضمن تشریح ارکان شکل دهنده ی جریان تبلیغ ، مهم ترین هدف روحانیون و مبلغین در پیاده روی اربعین را بنیانگذاری فرهنگ زیارت برشمردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج حجت الاسلام اسماعيلي بزرگ ‌ترين تجمع ديني در دنيا را تجمع اربعين دانست و اظهار كرد: اين فرصت ارزشمند بهترين زمان براي اجراي برنامه هاي تبليغي و آموزشي توسط روحانيون و مبلغين است.
وي در ادامه رعايت دقيق قوانين كشور عراق و تهيه ويزا توسط زائران را يادآور شد و افزود: مبلغان و روحانيون بايد نكات اساسي در خصوص اجراي صحيح برنامه اربعين حسيني را به خوبي به مردم منتقل كنند تا اين فرصت معنوي تبديل به يك بحران و تهديد براي كشور نشود.
وي برگزاري پياده روي اربعين را نوعي مقابله با تهاجم فرهنگي استكبار جهاني دانست و گفت: اين گردهمايي عظيم نشانه اي از قدرت و وحدت تشيع است كه دشمنان به ويژه تفكر وهابيت هزينه زيادي در خصوص كم رنگ كردن آن انجام داده است اما اين حركت و اردوي عظيم و ميليوني هر سال با شكوه تر انجام مي شود.




نظرات کاربران