دردیدار رئیس ستاد عمره دانشگاهیان با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت مطرح شد؛

برنامه ریزی جدید برای سفردانشگاهیان به کاظمین و سامرا

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره سفرهای دانشگاهیان به عتبات عالیات گفتگو کرد.

در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ضمن تبريك برگزاري حج شكوهمند و موفق ۹۶ گفت: با تلاش شما و همكارانتان، الحمد لله حج امسال موفق و با شكوه برگزار شد.
نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت نيز حج امسال را عزتمندانه و آبرومندانه توصيف كرد و رضايت اكثرزائران را حاصل همكاري و همدلي تمامي دست اندركاران حج دانست .
دراين جلسه همچنين رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از روند اعزام دانشگاهيان در هفدهمين دوره به عتبات عاليات گزارشي ارائه كرد و بر لزوم همفكري با بعثه مقام معظم رهبري براي برنامه ريزي جديد و استفاده معنوي بيشتر از اماكن زيارتي كاظمين و سامرا تاكيد كرد.
وي با اشاره به اعزام ۱۰۰۰ كاروان با همكاري شمسا به عتبات در سال گذشته اظهار داشت: با توجه به همراهي روحانيون دانشگاهي با كاروان هاي اعزامي ، بيشترين اعلام رضايت را داشته ايم.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكرنيز ابراز اميدواري كرد كه در قالب برنامه ريزي جديد، دانشجويان بتوانند از سفرهاي زيارتي آينده به كاظمين و سامرا بهره معنوي بيشتري ببرند.




نظرات کاربران