نقشه و اماکن عتبات همراه شما! نقشه و اماکن عتبات همراه شما! نقشه و اماکن عتبات همراه شما! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نقشه و اماکن عتبات همراه شما! نقشه و اماکن عتبات همراه شما! نقشه و اماکن عتبات همراه شما! نقشه و اماکن عتبات همراه شما! نقشه و اماکن عتبات همراه شما!

نقشه و اماکن عتبات همراه شما!

نرم‌افزار «زائر»؛ مسیریاب هوشمند شناسایی موقعیت مکانی است و مکان ارائه انواع خدمات درمانی، اقامتی، بهداشتی و ... در جاده نجف به کربلا را نمایش می‌دهد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نرم‌افزار «زائر» يك مسيرياب هوشمند است كه با توجه به موقعيت مكاني زائران حسيني در جاده نجف به كربلا، مكان ارائه انواع خدمات درماني، اقامتي، بهداشتي و ... را نمايش مي‌دهد. اين اپليكيشن براي استفاده زائران عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني در اختيار عموم زايران قرار مي گيرد. اين برنامه تحت سيستم‌ عامل‌هاي اندرويد و IOS طراحي شده و قابل استفاده در گوشي‌هاي تلفن همراه است.
«زائر» يك مسيرياب هوشمند است كه با توجه به موقعيت مكاني زائران حسيني در جاده نجف به كربلا، مكان ارائه انواع خدمات درماني، اقامتي، بهداشتي و ... را نمايش مي‌دهد تا زائران براي ادامه مسير و استفاده از انواع خدمات ارائه شده در طول مسير پياده روي بزرگ اربعين بتوانند به خوبي برنامه ‌يزي كنند.
اين اپليكيشن امروز دوشنبه، اول آبان با حضور مسئولان ستاد اربعين رونمايي مي‌شود. براي دانلود نرم‌افزار «زائر» مي‌توانيد با مراجعه به اين وب‌سايت www.zaerapp.ir اقدام كنيد و يا عدد ۵ را به شماره ۴۰۰۰۴۲۱ پيامك نماييد.


| شناسه مطلب: 71114




اربعين نرم افزار



نظرات کاربران