احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه

احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه

یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی از احتمال بروز محدودیت‌‌‌ در پروازهای بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه این شهر خبر داد.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي گفت: اعتصاب كاركنان برج مراقبت فرودگاه بغداد، ممكن است در پروازهاي بعدي ما به بغداد محدوديت‌هايي ايجاد كند.
بگفته رضا جعفرزاده‌ درحال حاضر پروازهاي ايران به بغداد در حال انجام است،اما ممكن است اين اعتصاب موجب بروز محدوديت‌‌هايي در پروازهاي بغداد شود.
وي بيان كرد: همچنين در حال حاضر در فرودگاه‌هاي بغداد و نجف از نظر گردوغبار و ديد مشكلي وجود ندارد و پروازها انجام مي‌شود.
گفتني است: پروازهاي فرودگاه بغداد به همراه فرودگاه هاي نجف و بصره روز گذشته بدليل گرد و غبار و كاهش شديد عمق ديد متوقف شده بود.
خبرهاي دريافتي حاكيت از آن دارد كه فرودگاه بغداد به دليل اعتصاب كاركنان برج مراقبت با مشكل مواجه شده است؛ مسئولان فرودگاه درحال مذاكره با اعتصاب كنندگان براي از سر‌گيري كار هستند.
بر اساس اعلام رسانه‌هاي عراقي كاركنان برج مراقبت عراق به دليل مطالبات مالي از مسئولانشان دست به اعتصاب زده‌اند، به گفته اين رسانه‌ها پروازهاي فرودگاه بغداد به حالت تعليق درآمده است.





نظرات کاربران