رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی

رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی

مراسم رونمایی از محصولات و تولیدات کمیته فرهنگی آموزشی اربعین با حضوررئیس این کمیته ، دبیر ستاد مرکزی اربعین و معاون امور بانوان این ستاد امروز در تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين حميد احمدي در مراسم رونمايي از آثار توليد شده به همت كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين بر لزوم حمايت از آثار فرهنگي اجتماعي اربعين براي انتقال فرهنگ آن به آينده تاكيد كرد و گفت: اربعين به عنوان يكي از وقايع فرهنگي و اجتماعي داراي جاذبه‌هاي مختلفي است وبايد حمايت لازم از آثاراين كنگره بزرگ به عمل آيد.
دراين مراسم كه آقاي دكتر آقابابايي دبير ستاد مركزي اربعين و خانم دكتر لاله افتخاري معاون امور بانوان ستاد نيز شركت داشتند رئيس كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين افزود: مي‌كوشيم از نويسندگان و علاقمندان آثار فرهنگي اجتماعي اربعين به ويژه مسائل مكتوب و هنري حمايت لازم را به عمل آوريم تا اين آثار براي انتقال به آينده ماندگار باقي بماند.
وي تصريح كرد: بخشي از آثار فرهنگي و اجتماعي اربعين در سال گذشته به زبان‌هاي خارجي ترجمه و تعدادي از آثار با زواياي مختلف اربعين تبيين شد، ضمن اينكه موسيقي، هنر، نوحه و سرود به ترويج نشاط اربعين كمك مي‌كند و به همين دليل مي‌كوشيم در چارچوب شرع، ذائقه جوانان را در اين جهت تأمين كنيم.
حجت‌الاسلام والمسلمين احمدي گفت: كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين از چندين كليپ و آلبوم موسيقي ويژه اربعين حمايت كرده است، ضمن اينكه سال گذشته 18 قطعه عربي در اين زمينه منتشر شده است و امسال هم چندين قطعه موسيقي رونمايي شده و يا خواهد شد.
وي افزود: امروز از 4 اثر با موضوع اربعين توسط كميته فرهنگي آموزشي اربعين رونمايي مي‌شود كه يكي از اين آثار، دانش‌نامه اينترنتي اربعين يا ويكي‌الاربعين است كه به صورت تخصصي به موضوع اربعين پرداخته است، ضمن اينكه بروز رساني آن در طول سال انجام شده و مقالات و مسائل جديد اربعين در اين حوزه با حضور اعضاي علمي متبحر بارگذاري خواهد شد.
رئيس كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين گفت: بعد از اربعين امسال قرار است ويكي‌الاربعين به 4 زبان ديگر مطالبي را منتشر كند تا در نهايت با كامل شدن آن، به منبع متقني براي صاحب‌نظران و كارشناسان تبديل شود.
وي با بيان اينكه مجموعه شعر اربعين يكي ديگر از آثاري است كه امروز رونمايي مي شود، افزود: اين مجموعه مي‌تواند منبع خوبي براي اهالي منبر و شعر و آئين باشد، همچنين نرم‌افزار موبايلي و اپليكيشن اربعين رونمايي سوم از اين آثار فرهنگي ـ اجتماعي در كميته فرهنگي آموزشي ستاد اربعين است.
حجت‌الاسلام والمسلمين احمدي در پايان گفت: كتاب و سفرنامه پياده تا بهشت و همچنين كتاب و سفرنامه جاي پاي زينب در اربعين رونمايي چهارم آثار كميته فرهنگي و‌ آموزشي اربعين است.




نظرات کاربران