تجسم سبک زندگی زینبی با گفتمان سازی و تعامل افزایی

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست علمی و تخصصی بانوان که در کربلا برگزار شد، گفتمان سازی و تعامل افزایی را امری مهم برای دستیابی به راهبردهای کاربردی و تجسم بخشی به سبک عینی زندگی زینبی(س) در عصر معاصر دانستند.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سومين روز از سلسله نشست هاي علمي تخصصي بانوان صبح امروز، 16 آبان ماه در سالن هتل جواهر كربلا آغاز شد. اين نشست با محوريت بررسي الگوي زن تراز اول انقلاب اسلامي با توجه به سبك زندگي حضرت زينب(س) مي پردازد.
«معصومه فرزانه» معاون امور بانوان كميته فرهنگي اربعين نخستين سخنران اين نشست بود. وي به نقش گفتمان سازي پرداخت و گفت: گفتمان سازي و تعامل افزايي بين اساتيد، نخبگان و اساتيد حوزه براي دستيابي به راهبردهاي كاربردي و تجسم سبك عيني زندگي زينبي(س) در عصر معاصر است.
وي افزود: بايد در اين راه گام هايي برداشته شود، زيرا اربعين تبلور عشق، ‌ايمان و ايثار است. اميدوارم اين شور و شعور حسيني را به رويه اي ماندگار تبديل كنيم.
فرزانه در ادامه سخنان خود، ياد و خاطره هفت هزار زن شهيده كه با ايثار خون خود موجب رشد و تعالي كشور و خانواده شدند را گرامي داشت. فرزانه با اشاره به رهنمودها و پيام هاي مقام معظم رهبري به روان پاك مادران شهيد درود فرستاد.
گفتني است سلسله نشست هاي علمي تخصصي با حضور فرهيختگان و انديشمندان به ارائه مقالات علمي پژوهشي درباره نقش حضرت زينب(س) مي پردازد.




نظرات کاربران