بازی در نقش یکی از عزیزان امام حسین(ع)

هنرمند کشورمان بازی در نقش یکی از شخصیت‌های نزدیک و عزیز امام حسین(ع) را آرزویی برشمرد که هنوز محقق نشده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سوگل طهماسبي، هنرمند كشورمان با بيان اينكه در قالب كاروان هنرمندان به كربلا دعوت شده است، افزود: البته اين پيشنهاد به هر كسي بشود استقبال مي‌كند؛ پيشنهاد در اين حوزه جاي فكر ندارد.
وي در اين باره كه آيا تاكنون در فيلم يا سريالي كه موضوع آن عاشورا و امام حسين(ع) باشد به ايفاي نقش پرداخته است يا خير، گفت: بله. در تله فيلم تلويزيوني با عنوان «قلب‌ها با خبر از عاطفه‌اند» نقش داشتم كه توسط جمشيد محمودي ساخته شد. در اين داستان، يك دختر به كما مي‌رود و دچار مرگ مغزي مي‌شود و قرار بود براي چند نفر ديگر از اعضاي اين فرد پيوند صورت بگيرد. طهماسبي با اشاره به حركتش در ظهر عاشورا و قالب دسته‌هاي عزاداري، اظهار كرد: در اين فيلم، ديالوگ زيبايي دارم با اين مضمون كه «امام حسين(ع) با همه بزرگي‌اش، از فرزندش گذشت».
اين هنرمند در پاسخ به اينكه چه چيزي در زندگي مي‌خواهد كه در راستاي امام حسين(ع) باشد، عنوان كرد: علاقه‌مند هستم در فيلمي بازي كنم كه به دوران امام حسين(ع) مربوط مي‌شود و جزء يكي از شخصيت‌هاي عزيز و نزديك به حضرت باشم كه اين موضوع را افتخار هر كسي مي‌دانم.
وي درباره ديدن گنبد امام حسين(ع) و حسي كه در وجود وي ايجاد مي‌شود، گفت: من نوكر امام حسين(ع) هستم، ولي حضرت عباس(ع) را طور ديگري دوست دارم. تاكنون هر چه خواسته‌ام به ايشان گفته‌ و آن حضرت را قسم داده‌ام. ديدن گنبد بارگاه آن حضرت براي چندمين بار هم كه باشد،‌ اشكم را جاري كرده و منقلبم مي‌كند.




نظرات کاربران