استقبال ناجا از نظرات زائران برای اربعین آینده

جانشین مرزبانی ناجا گفت: از زائران عزیز انتظار داریم به عنوان مرزبان جمهوری اسلامی ایران اگر نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارند، منعکس کنند تا در سال های آتی بتوانیم از آن در ماموریت های بعدی استفاده کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سردار "محمدكاظم تقوي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس مستقر در مرز مهران، اظهارداشت: خدا را شاكر هستيم كه يك سال ديگر توفيق خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) در ايام اربعين را نصيب ما كرد؛ براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، ورود و خروج زائران با آرامش خاصي و به صورت روان و منظم انجام شد.
وي افزود: اكثر زائران در حال بازگشت به كشور هستند. همچنين طبق هماهنگي هاي انجام شده، زائران در نهايت آرامش و نظم به كشور وارد مي شوند.
اين مقام ارشد مرزباني ناجا با بيان اينكه ده ها هزار نفر از زائران طي روزهاي گذشته، با نظم خاصي از مرزهاي سه گانه وارد كشور شده اند، گفت: اربعين امسال با همكاري زوار و تمام بخش هاي خدمتگزار، نظم ورود وخروج زوار بي نظير بود.
جانشين مرزباني ادامه داد: علي رغم حجم سنگين تردد ها در مرزهاي سه گانه كشور،الحمدلله همچنان نظم برقرار است، ان شاء الله زوار به سلامت به آغوش خانواده هايشان بازگردند.
سردار تقوي با اشاره به خدمت بي منت و با افتخار،تمام بخش هاي نيروي انتظامي به زوار مومن، صبور و بردبار بر همكاري كليه زائران با همه همكاران ناجا در بخش هاي مختلف از جمله مرزباني، يگان ويژه و راهور تاكيد كرد.
وي ادامه داد: از زائران عزيز انتظار داريم به عنوان مرزبان جمهوري اسلامي ايران اگر نظر، انتقاد يا پيشنهادي دارند، منعكس كنند تا در سال هاي آتي بتوانيم از آن در ماموريت هاي بعدي استفاده كنيم.
جانشين مرزباني ناجا در خاتمه گفت: مرزبانان غيور، اين افتخار را در اين ايام رقم زدند و توانستند اين مراسم را با شكوه هرچه تمام تر و با تسهيل در ورود و خروج زائران به سرانجام برسانند.


| شناسه مطلب: 71667




اربعين



نظرات کاربران