بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند

بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند

ایرانسل با انتشار بیانیه‌ای، خدمات ارائه شده به زائران در ایام اربعین حسینی (ع) 1396 را تشریح کرد. براین اساس، بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، از خدمات مکالمه، پیامک و دیتا بر بستر رومینگ بین‌المللی بهره‌مند شده‌اند. همچنین نمایندگان ایرانسل به عنوان تنها اپراتور ایرانی دارای تیم پشتیبانی در کشور عراق، به صورت 24 ساعته به خدمات‌رسانی به زائران اربعین پرداختند.

بيش از يك ميليون و 200 هزار زائر، اربعين امسال از خدمات ايرانسل استفاده كردند
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي ايرانسل، اين اپراتور با اقدامات انجام شده و با استفاده از تجربه سال‌‌هاي گذشته، توانست به بيش از يك ميليون و 200 هزار زائر در كشور عراق خدمات رومينگ بين‌الملل ارائه دهد كه از اين ميزان، استفاده از خدمات ويژه اينترنت رايگان نسبت به سال قبل 6 برابر بوده است. همين طور حجم استفاده از خدمات ديتا نسبت به ايام اربعين سال گذشته بيش از 2 برابر رشد داشته است.
همچنين به‌رغم استفاده گسترده زائران از نرم‌افزارهاي پيام‌رسان براي برقراري ارتباط، شبكه ايرانسل شاهد افزايش 40 درصدي ميزان مكالمات نسبت به سال قبل بود و ميزان استفاده از خدمات پيامك نسبت به سال قبل بيش از 7 درصد افزايش داشت.
اقدامات ويژه‌ ايرانسل در ايام اربعين امسال خدماتي نظير بررسي و ايجاد پوشش و ظرفيت مناسب شبكه‌هاي2G/3G/4G/WiFi در مسيرها و پايانه‌هاي مرزي مهران، شلمچه، چذابه و خسروي با توجه به پيش‌بيني حضور تعداد بسيار زياد زائران در اين نقاط، توسعه بيش از 400 درصدي ظرفيت ارتباطي رومينگ بين‌الملل خدمات مكالمه و ديتا با اپراتورهاي عراقي از طريق پشتيباني شركت ارتباطات زيرساخت، ايجاد بستر ارتباطي برخط بين كارشناسان فني ايرانسل و اپراتورهاي عراقي به منظور پايش لحظه به لحظه پايداري و كيفيت حداكثري خدمات رومينگ بين‌الملل، ارائه اينترنت رايگان روزانه به ميزان 10 مگا بايت براي هر زائر، ارائه پايين‌ترين تعرفه براي تماس از عراق به ايران حتي درمقايسه با سيم كارت‌هاي عراقي زِين و آسياسل، شايان ذكر است كه اين تعرفه نسبت به سال‌هاي قبل نيز كاهش قابل ملاحظه‌اي داشته است، كاهش 95 درصدي تعرفه اينترنت در بسته‌هاي متنوع نسبت به تعرفه آزاد بوده است.
پشتيباني از زائران
همچنين نمايندگان ايرانسل به عنوان تنها اپراتور ايراني داراي تيم پشتيباني در كشور عراق، با استقرار در 11 نقطه از شهرهاي نجف و كربلا و جاده نجف به كربلا، به صورت شبانه‌روزي به ارائه خدمت به زائران اربعين پرداختند و به بيش از 225هزار زائر توسط تيم‌هاي خدمات مشتريان مستقر در نقاط مختلف كشور عراق خدمت‌رساني كردند. حضور گسترده و شبانه‌روزي تيم‌هاي پشتيباني در پايانه‌هاي مرزي، شهرهاي نجف اشرف، كربلاي معلي و طول مسير راهپيمايي جهت راهنمايي و ارائه خدمات مورد نياز زائران، از 10 روز قبل از اربعين آغاز شد و به مدت 2 هفته ادامه داشت.
كارشناسان ايرانسل به صورت 24 ساعته، خدماتي از جمله انجام تنظيمات ديتاي تلفن همراه و فعال‌سازي بسته‌هاي ويژه اربعين، تنظيمات رومينگ، تعويض سيمكارت و ارائه بسته بازگشت، فروش سيمكارت و شارژ و برقراري ارتباط رايگان براي زائراني كه به هر علتي خانواده خود را گم كرده و قادر به برقراري تماس نبودند را ارائه كردند.
در اين بيانيه همچنين آمده است: «شركت خدمات ارتباطي ايرانسل لازم مي‌داند از وزير محترم ارتباطات و فناوري اطلاعات براي پشتيباني و هماهنگي در راستاي برگزاري جلسه با مديران مخابرات و اپراتورهاي عراقي از دو هفته قبل از آغاز ايام اربعين و همچنين مديران محترم وزارت ارتباطات به خصوص شركت ارتباطات زيرساخت براي تمامي پشتيباني‌هاي انجام شده قبل و در طول برگزاري مراسم با شكوه اربعين امسال تشكر و قدرداني كند.»




نظرات کاربران