نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید

نخستین وقف با نیت آزادی قدس به ثبت رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یک واحد آپارتمان نوساز در شهر نهاوند با نیت مبارزه با استکبار جهانی و آزادی قدس و کمک به مردم فلسطین با نام موقوفه «ولایت» به ثبت رسید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام محمد كاروند از ثبت نخستين وقف با نيت استكبارستيزي در همدان خبر داد و اظهار كرد: اين وقف در شهرستان نهاوند به ثبت رسيد.
وي بيان كرد: واقف نيك‌انديش يك دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت ۷۰ متر مربع و به ارزش تقريبي يك ميليارد ريال را با نيت مبارزه با استكبار جهاني خصوصاً رژيم غاصب صهيونيستي و كمك به مردم مظلوم فلسطين وآزادي قدس وقف كرد.
مديركل اوقاف و امور خيريه استان همدان با بيان اينكه اين وقف از نوع منفعتي است، افزود: ثبت اين نيت به عنوان نخستين وقف در حوزه استكبارستيزي است كه در استان دارالمومنين و دارالمجاهدين همدان به ثبت رسيده است.
كاروند وقف با نيت استكبارستيزي را مهم دانست و افزود: همه وظيفه دارند در حالي كه آمريكاي جهان خوار تلاش مي‌كند قدس شريف را به پايتختي رژيم اشغالگر صهيونيستي معرفي و تبديل كند، نسبت به مباني ديني و انقلابي توجه ويژه داشته باشند و يكي از وظايف مهم در اين راستا ترويج سنت حسنه وقف با نيت استكبارستيزي است.
وي خاطرنشان كرد: واقف خيرانديش يكي از كاركنان مجموعه اوقاف و امور خيريه استان همدان است و با نيت گمنام ماندن از ذكر نام خود به عنوان واقف خودداري كرده است.


| شناسه مطلب: 72282




قدس وقف



نظرات کاربران