دبیر جشنواره عبرات خبرداد:

ارسال بیش از ۴۰۰۰ اثر به سوگواره عبرات مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر

نگارش با اشاره به تمدید مهلت ارسال به سوگواره عبرات تا پایان آذرماه، گفت : این سوگواره با هدف ثبت خاطرات و عکس و فیلم و دل نوشته زائران پیاده روی اربعین برگزار می شود و آثار در دو بخش داخلی و بخش بین الملل به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، به نقل ازخبر گزاري شبستان، حامد نگارش، دبير جشنواره عبرات افزود: تاكنون دو هزار و 550 اثر در بخش داخلي و 1500 اثر در بخش بين الملل به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است.
نگارش با اشاره به بخش هاي نه گانه اين جشنواره اظهار داشت: شعر و ادب، داستان و سفرنامه، خوشنويسي، نقاشي و تصوير سازي، پوستر، عكس، فيلم كوتاه و مستند، نماهنگ و قطعات صوتي و تصويري و توليدات راديويي از بخش هاي اين سوگواره مي باشد.
دبير جشنواره عبرات با بيان اينكه امسال بخش خوشنويسي و پوستر به اين سوگواره اضافه شده است، تصريح كرد: هنرمندان در بخش خوشنويسي فرازهايي از زيارت اربعين را خطاطي كردند.
وي با بيان اينكه اين آثار در دو بخش عمومي و حرفه اي ارسال شده است، تاكيد كرد: افراد هنرمند آثار خود را به بخش حرفه اي ارسال كرده و افراد عمومي كه در اين پياده روي شركت كردند آثار خود را بخش عمومي ارسال كردند.
نگارش با بيان اينكه بيشترين آثار در بخش هاي عكس و شعر و ادب به دبيرخانه سوگواره عبرات ارسال شده است، ادامه داد: تمامي آثار رسيده در سه مرحله مورد ارزيابي قرار گرفته و داوري مي شود.
دبير جشنواره عبرات با بيان اينكه نمايشگاهي از آثار برگزيده قبل از مراسم اختتاميه برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اينكه ارزيابي آثار يك ماه به طول مي انجامد زمان برپايي نمايشگاه و اختتاميه اوايل بهمن ماه خواهد بود.
وي با بيان اينكه تمامي آثار برگزيده در سه يا چهار عنوان كتاب منتشر خواهد شد، گفت: اين در حالي است كه آثار برگزيده سال گذشته در سه عنوان كتاب چاپ شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.




نظرات کاربران