می‌توان از مدل اربعین در مواقع بحرانی استفاده کرد

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: می توان از مدل مدیریت مردمی اربعین در مواقع بروز بحران هم استفاده کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسين ذوالفقاري ديشب در نشست ستاد مركزي اربعين حسيني ضمن تقدير از دست اندركاران مراسم گقت: امسال بعد از مراسم اربعين حادثه زلزله به وقوع پيوست و حتي دوستان امكانات را براي اين مهم به كار گرفتند كه بايد از مدل مديريتي مردمي در اربعين جهت مديريت بحران‌هاي كشور استفاده كنيم.
وي تصريح كرد: مبناي كار اربعين عقيدتي و ولايتي است و همه مديران و كارمندان كشور تلاش كردند در برنامه‌ريزي‌ها و هماهنگي‌ها و اقدامات اين موارد را مدنظر قرار دهند هرچند كه مشكلاتي وجود داشته ولي با جمع‌بندي پيش‌بيني‌ها تلاش داريم اين امر در سال 97 بهتر از سال گذشته باشد.
رييس ستاد مركزي اربعين افزود: به دنبال آن هستيم تا از مرز چيلات و همچنين مرز خسروي در اربعين سال آينده جهت تردد زائرين اربعين بهره‌برداري كنيم اما اين در حالي است كه بايد زيرساخت‌ها هم براي اين موضوع فراهم شود.
ذوالفقاري تاكيد كرد: برآورد آن است كه بهبود كيفي را در موضوع اربعين بعد از خارج شدن شرايط اضطراري خدمات به زائرين فراهم آوريم و اين مهم امسال انجام گرفت.
وي گفت: با استفاده از سياست‌هاي بالادستي و تدابير مقام معظم رهبري به دنبال بهره‌برداري كيفي از مراسم اربعين خواهيم بود و به طور حتم سال اينده شرايط اربعين روان و مناسب خواهد بود.


| شناسه مطلب: 72448




اربعين



نظرات کاربران