حجت الاسلام والمسلمین وزیری:

دنیا در تب و تاب آشنا شدن با اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود وزیری از سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی گفت: با توجه به حقایق نهفته در اسلام ناب محمدی(ص) دنیا هر روز در مقایسه با روز گذشته در تب و تاب آشنا شدن با اسلام است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي ، حجت الاسلام والمسلمين وزيري همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برخي روايات ، افزود: تقوا كه همان بايد ها و نبايدهاي الهي است را رعايت كنيد و اخلاق و رفتار خود را هرچه بيشتر كنترل نمايد.
وي همچنين با اشاره به زلزله هاي اخيرگفت: چگونه است با چند ثانيه زلزله بسياري از مردم وحشت زده به خيابان ها آمده و به فكرنجات خويش هستند اما كسي به فكرزلزله قيامت نيست.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي همچنين در خطاب به زائران سيد الشهدا(ع) گفت: قدردان فرصت مغتنمي كه خداوند براي زيارت به شما عنايت كرده باشيد و سعي كنيد بيشترين اوقات خود را در حرم هاي مطهربا قرائت قرآن كريم، دعا و نيايش بگذرانيد.
حجت الاسلام والمسلمين وزيري ادامه داد: زائران حسيني بايد پس از زيارت آقا سيد الشهدا(ع) بيش از گذشته مراقب رفتار و اعمال خود باشند و تقواي الهي را بيش از پيش رعايت كنند.
در پايان اين مراسم همچنين آيين نوحه خواني و سينه زني توسط مداح بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي به انجام رسيد.



| شناسه مطلب: 72487




معارف عتبات وزيري



مطالب مرتبط

نظرات کاربران