نتایج قرعه کشی هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:قرعه کشی متقاضیان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين فقيهي؛رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:قرعه كشي متقاضيان هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان به صورت اينترنتي انجام و نتايج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهيان در سايت لبيك اعلام شد.
فقيهي گفت: دانشگاهياني كه براي اعزام به عتبات ثبت‌نام كردند،مي‌توانند با مراجعه به لينك اعلام نتايج در سايت لبيك و با استفاده از كد ملي و شماره شناسنامه خود از نتايج قرعه‌كشي با خبر شده و وضعيت خود را مشاهده كنند.
وي افزود: ثبت‌نام از متقاضيان تشرف به عتبات دانشگاهيان از 25 آذرماه در سايت لبيك آغاز و تا 7 دي ماه ادامه داشت و در اين مدت بيش از 95 هزار نفر از دانشگاهيان جهت اعزام به عتبات در سايت لبيك ثبت‌نام كردند.
فقيهي گفت: پذيرفته شدگان به دو صورت اصلي و ذخيره اعلام شده اند كه اسامي آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهيان قابل مشاهده است. همچنين به پذيرفته شدگان به صورت پيامكي اطلاع رساني خواهد شد.
وي افزود: زائرين اصلي و ذخيره مي بايست بعد از مشاهده نتايج، نسبت به نهايي كردن ثبت نام خود در سايت لبيك اقدام و مدارك خواسته شده را آماده كرده و به شوراهاي استاني خود تحويل نمايند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:در هجدهمين دوره از عتبات دانشگاهيان كه از 1 بهمن آغاز خواهد شد، 17 هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به سفر عتبات اعزام مي‌شوند.


| شناسه مطلب: 72510




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران