مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان:

اعزام ۲۳ گروه زائر اصفهانی هر هفته به عراق

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: هر هفته ۲۳ گروه زائر اصفهانی به دو روش زمینی و هوایی برای زیارت عتبات عالیات به عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مديركل حج و زيارت استان اصفهان گفت: هر هفته ۲۳ گروه زائر اصفهاني به دو روش زميني و هوايي براي زيارت عتبات عاليات به عراق اعزام مي‌شوند.
غلامعلي زاهدي در گفت‌وگو با ايمنا با بيان اينكه روند اعزام زائران به عتبات عاليات در استان اصفهان ادامه دارد، اظهار كرد: در حال حاضر به صورت ميانگين هفته‌اي هفت پرواز در قالب ۲۱ گروه به كشور عراق اعزام مي‌شوند.
وي افزود: سهميه اعزام زائران استان اصفهان به صورت زميني نيز يك روز در ميان دو دستگاه اتوبوس است كه مورد استقبال زائران قرار دارد.
مديركل حج و زيارت استان اصفهان با بيان اينكه افزايش قيمت ويزا تاثيري در كاهش و يا افزايش زائران كربلاي معلي نداشته است، اضافه كرد: در برخي موارد ممكن است به دليل تغيير فصل و يا مناسب‌هاي مختلف در تعداد زائران افزايش يا كاهشي را داشته باشيم.
وي در خصوص اعزام شهروندان ايراني به سرزمين وحي نيز گفت: در اين زمينه هياتي از ايران براي مذاكره به عربستان سفر كرده اند و اعزام زائران به مكه بسته به نتايج مذاكرات اين هيات دارد.
زاهدي با اشاره به اينكه در حال حاضر ۱ ميليون و ۳۰۰ هزار نفر در كشور در صف سفر به سرزمين وحي هستند، اضافه كرد: از اين تعداد ۹ درصد در استان اصفهان ثبت‌نام كرده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران