مدیر امور رفاهی و امور زائران استانداری خراسان رضوی:

طرح پنجره واحد نوروز ۹۷ در خراسان رضوی اجرا می‌شود

مدیر امور رفاهی و امور زائران استانداری خراسان رضوی از اجرای طرح پنجره واحد در استان به‌منظور ارائه خدمات بهتر به زائران و گردشگران در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، مهدي فروزان در جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر خراسان رضوي ويژه نوروز ۹۷ اظهار كرد: هم‌زمان با نوروز ۹۷ ارائه خدمات مطلوب به زائران امام هشتم (ع) بايد در دستور كار قرار گيرد و در اين راستا از امروز فعاليت ستاد ويژه‌برنامه‌هاي نوروز ۹۷ در استان رسماً آغاز به كاركرد. وي افزود: بايد از تمام ظرفيت‌هاي موجود خراسان رضوي براي ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به زائران استفاده كنيم و در قالب يك مديريت واحد ستاد اجرايي خدمات سفر اطلاع‌رساني و تبليغات صورت بگيرد. مدير امور رفاهي و امور زائران استانداري خراسان رضوي تصريح كرد: يكي ديگر از حوزه‌هاي مهم در سفرهاي نوروزي حمل‌ونقل است و ارائه خدمات به زائران در مسير بايد به شكل مناسب و مطلوب انجام شود. وي بيان كرد: دستگاه‌هاي عضو ستاد خدمات سفر استان به دستورالعمل ويژه نوروز ۹۷ توجه داشته باشند، همه دستگاه‌ها عضو ستاد خدمتگزار هستند و هر گردشگر كه وارد مشهد مي‌شود، زائر نيز محسوب مي‌شود و هر زائر نيز يك گردشگر است بنابراين بايد خدمات مطلوبي به زائران و گردشگراني كه به مشهد سفر مي‌كنند در ايام نوروز ارائه دهيم، به‌گونه‌اي كه گردشگران و زائران اين خدمات را لمس كنند. فروزان گفت: بايد به يك نقشه راه مشترك در ستاد خدمات سفر برسيم و پنجره واحد در ستاد خدمات سفر، نقطه مشترك تمامي دستگاه‌ها خواهد بود. جاده‌ها و مسير جاده‌ها يك ظرفيت بزرگ ديگر در حوزه گردشگري هستند كه مي‌توان در كنار آن‌ها به عرضه توليدات محلي پرداخت. در ايام نوروز شهرستان‌ها مي‌توانند روزهاي فرهنگي را تعريف و اجرايي كنند.
وي فزود: ايجاد درگاه الكترونيكي كه دستگاه‌ها اطلاعات خودشان را به‌صورت آنلاين در آنجا بارگذاري كنند به طرح پنجره واحد كمك مي‌كند و دبيرخانه پالايش اين اطلاعات را انجام خواهد داد. اين طرح سرعت عمل داشته و به كاهش هزينه‌ها نيز كمك خواهد كرد.


| شناسه مطلب: 72635




مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران