دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه  درامورحج و زیارت دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه  درامورحج و زیارت دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه  درامورحج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه  درامورحج و زیارت دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه  درامورحج و زیارت دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه  درامورحج و زیارت دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه  درامورحج و زیارت دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه  درامورحج و زیارت

دیدارمدیرعامل بانک ملت با نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت

آقای محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت با حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، آقاي محمد بيگدلي مديرعامل بانك ملت به همراه چند تن از معاونين و مديران ارشد اين بانك امروز با حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني ديدار كرد و درباره برنامه هاي اين بانك درحوزه حج و زيارت به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
در اين ديدار نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت تقويت معنويت و باورهاي ديني مردم را از جمله بركات سفرهاي حج ، عمره و عتبات عاليات ذكر كرد و گفت: با همفكري كارشناسان حوزه حج و زيارت و بانك ملت مي توان زمينه اعطاي تسهيلات مناسب را براي علاقمندان اين سفرها فراهم و رضايت مردم را جلب كرد.
سرپرست حجاج ايراني از حج بعنوان يك فريضه ، واجب شرعي و ركن دين نام برد و افزود: با وجود افزايش قيمت ها در عربستان و قيمت ارز در ايران ، مجموعه حج و زيارت تلاش دارد تا هزينه هاي سفرحج تصاعدي افزايش نيابد.
وي با اشاره به آثار افزايش نرخ ارز در هزينه سفرهاي ديني به خارج از كشور تاكيد كرد : مردم بايد بدانند كه تفاوت نرخ ارز در سال هاي گذشته يكي ازعلل اصلي افزايش هزينه سفر حج بوده است.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكراز ارائه تسهيلات بانكي به دانشجويان ودانش آموزان براي سفربه عتبات عاليات بعنوان اقدامي مثبت ياد كرد و در خصوص سفرعمره اظهار داشت: با توجه به توافق امضاء شده در رابطه با حج 97 و ايجاد شرايط مطلوب تر اميدواريم بتوانيم عمره را نيز راه اندازي نمائيم.
وي با اشاره به اينكه سفرهاي ديني و زيارتي فرصت مناسبي براي تاثيرگذاري معنوي است ، افزود: كار سطحي و كم اثر نمي تواند در تعميق باورهاي ديني موثر واقع شود بر همين اساس بايد از شعار و احساس فاصله گرفت و كارهاي اثرگذار را در اولويت قرار داد.
برپايه اين گزارش ، دراين ديدارآقاي بيگدلي مديرعامل بانك ملت روند تعامل بانك ملت با حوزه حج و زيارت را رو به توسعه ارزيابي كرد و گفت: اين بانك آمادگي دارد در سريعترين زمان خدمات مناسب را به مجموعه حج و زيارت و زائران ارائه دهد.
آقايان محسن شجاع و بهمن اسكندري ازمديران بانك ملت نيز دراين ديدار با بيان اقدامات اين بانك براي تامين مسكن زائران درعتبات عاليات، نگاه بانك ملت به فعاليت در حوزه حج و زيارت را معنوي توصيف و برلزوم ارائه طرح هاي نو براي بهره مندي هرچه بيشتر زائران تاكيد كردند.


| شناسه مطلب: 72924




عتبات حج ملت بانك



نظرات کاربران