برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند

برای آنهایی که در بی‌نهایت زندگی می‌کنند با نشان خادم اهل‌بیت(ع) به دیدار معبود رفتند

به عکس‌ها که می‌نگری همه از مردان دین و مجاهدان فی سبیل الله هستند، عده‌ای از آنها در حادثه منا و در سرزمین وحی جاودانه شدند... عروجشان این پیام را به ما می‌دهد، اینجا که هستیم در پناه حول و قوت اوییم و چون می‌رویم به هوای مغفرت و کرامت او می‌رویم.

«كلُّ مَنْ عَليها فَان وَ يبقَي وَجْهُ رَبَّك ذوالجلالِ والاكرامِ»
هرچند ديگر در ميان ما نيستند، اما هر يك از آنها براي مردمان شهر و ديار خود زنده و جاودان هستند...چه بسيار كودكاني كه دغدغه دين و اهل بيت (ع) و ارزشهاي معنوي را از آنها فرا گرفتند و چه فراوان زائراني كه اخلاق و فضيلت روحاني كاروانشان، آنها را در كسب معرفت و اخلاق مصمم تر كرد.
حال با رفتنشان تلنگري به آنهايي مي زنند كه در اين زندگي چند روزه دنيا تصور مي كنند، براي حيات ابدي پاي در اين زمين خاكي گذاشته اند...خيلي از ما ياد گرفته ايم كه مرگ را از زندگي و شاديهايمان دور كنيم و صحبت از آن هم شايد كاممان را تلخ كند...شما ما را مرگ انديش كرده ايد.
چه سعادتي بالاتر از اينكه روحاني و خادم زائران خانه خدا و اهل بيت(ع) باشي و با اين افتخار گام در سراي ابدي بگذاري و چه رزقي بهتر از اينكه با نشان خادم اهل بيت(ع) به ديدار حق نائل شوي.
با عروج خود به ما پيام داديد كه در ازليت و بي كرانگي زندگي مي كنيد...اميد آنكه حجاب هاي اين دنيا ما را محاصره نكند و همچون شما پاك زندگي كنيم.
پايگاه اطلاع رساني حج ضمن تسليت مجدد به خانوادگان آن عزيزان با نهايت تاسف و تاثر درگذشت و فقدان اين عالمان و خادمان را به محضر مقام معظم رهبري، مردم شريف ايران، حجاج بيت الله الحرام و زايران عتبات عاليات تسليت عرض نموده، از خداوند متعال براي آنان علو درجات و غفران الهي و براي بازماندگان صبري عظيم مسألت مي دارد.


| شناسه مطلب: 72942




تسليت



نظرات کاربران