رییس سازمان حج و زیارت:

علاقمندان تشرف به حج ۹۷ می‌توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند

رییس سازمان حج و زیارت گفت: علاقمندان تشرف به حج ۹۷ می‌توانند از روز چهارشنبه به سامانه الکترونیکی حج مراجعه و اطلاعات خود در سامانه مذکور را اصلاح یا تکمیل کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج و زيارت، حميد محمدي افزود: بر اساس فراخواني كه انجام شده است هموطناني كه تا تاريخ ۳۰ آبان ۱۳۸۵ اقدام به نام نويسي تشرف به حج كرده اند، مي توانند از روز چهارشنبه به سامانه الكترونيكي حج مراجعه و اطلاعات خود در سامانه مذكور را اصلاح يا تكميل كنند. وي افزود: اين اقدام مقدمه اي براي اعلام آمادگي جهت تشرف به حج در سال ۹۷ خواهد بود. بديهي است به محض تكميل اطلاعات، بستر لازم براي ارتباط با حجاج و اطلاع رساني به ايشان در خصوص برنامه هاي اجرايي حج آتي فراهم خواهد شد.
محمدي به لزوم اطلاع رساني دقيق به هموطنان زائر اشاره كرد و افزود: اطلاع رساني به موقع و دقيق به ويژه در فرصت مناسب قبل از موسم حج، نقش بسيار مهمي در ارايه خدمات بهتر و روانتر به حجاج خواهد داشت.
رييس سازمان حج و زيارت تاكيد كرد بر همين اساس تلاش مي شود زائران به بهترين شكل در جريان بايدها و نبايدها، الزامات اين سفر معنوي قرار گيرند تا با انشالله با آگاهي كامل نسبت به فرايندهاي اجرايي و آمادگي هاي همه جانبه و برخورداري از ساز و كارهاي مربوطه به سفر حج در سال ۹۷ مشرف شوند.
محمدي اشاره كرد: قطعا و بر اساس تجارب قبلي اطلاع رساني به موقع و مفيد، ضمن ايجاد آمادگي همه جانبه در زائران، از مشكلات و سختي هاي متداول سفر حج خواهد كاست.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص زمان ثبت نام در كاروانها اظهار داشت: به محض تامين مسكن و اجاره هتلهاي مورد نياز در مكه و مدينه، اسامي كاروانها و درجات هتل ها براي اينكه حجاج بتوانند منطبق با سليقه و تمايلشان ثبت نام كنند اعلام خواهد شد. اين مرحله به احتمال زياد در اوايل اسفند خواهد بود.
وي تاكيد كرد در سال ۹۷ حدود ۶ كاروان وظيفه خدمات رساني به حجاج را بر عهده خواهند داشت.




نظرات کاربران