غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات

غبار روبی و گل‌آرایی حرم حضرت زینب(س) با همت ستاد بازسازی عتبات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سوریه از غبار روبی و گل‌آرایی حرم مطهر حضرت زینب(س) خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، عليرضا اكبري گفت: در شب ميلاد عقيله بني‌هاشم حضرت زينب(س) حرم مطهر اين بانوي گرامي با ۲۰هزار شاخه گل اهدائي از ايران گل‌آرائي شد.
وي افزود: همچنين ضريح مطهر حضرت زينب(س) نيز با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيد ابوالفضل طباطبايي نماينده ولي فقيه در سوريه غبار روبي شد.
اكبري گفت: با عنايت ائمه اطهار و به بركت خون شهداي مدافع حرم، موانع حضور و فعاليت ستاد بازسازي عتبات در حرم حضرت زينب(س) برطرف شده و هم اكنون عمليات احداث مهامانسراي حرم در حال انجام است.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات سوريه با ابراز اميدواري در خصوص بازشدن مجدد راه براي حضور زائران ايراني در اين حرم مطهر افزود: مضيف و مهمانسراي حرم حضرت زينب(س) ساختماني سه طبقه با يكهزارو۵۰۰مترمربع زير بنا است كه طبقه زير زمين، جهت ابنار مواد غذايي و سرخانه، طبقه همكف جهت آشپزخانه و پخت غذا و طبقه اول جهت مهمانسرا و سالن پذيري طراحي شده است كه به سرعت در حال پيشرفت كار هستيم.
وي گفت: پيش‌بيني مي‌شود اين طرح كه با همت كارشناسان و نيروهاي فني اعزامي از ستاد بازسازي عتبات استان خوزستان در حال اجراست، با پشتيباني و حمايت‌هاي مردم و خيرين، پيش از نيمه دوم سال آينده به بهره‌برداري برسد.
اكبري در پايان گفت: ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت به‌ويژه حضرت زينب(س) مي‌توانند كمك‌هاي نقدي خود را از طريق شماره‌گيري كد #۱۱۰*۷۸۰*(ستاره هفت هشتاد ستاره صدو ده مربع) اهداء كنند.


| شناسه مطلب: 72983




حضرت زينب



نظرات کاربران