در قم صورت گرفت؛

دیدارعضو ارشد سازمان حج و زیارت هندوستان با حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر

آقای کاظمی یکی از اعضای ارشد سازمان حج و زیارت هند ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در قم از بخش های مختلف حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت بازدید کرد.

آقاي كاظمي از اعضاي ارشد سازمان حج و زيارت هندوستان با حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر ديدار و از بخش هاي مختلف حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در قم بازديد كرد.
به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، آقاي كاظمي از اعضاي ارشد سازمان حج و زيارت هندوستان با حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي‌عسكرنماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني در قم ديدار و در باره همكاري هاي دو جانبه در حوزه حج و زيارت گفت‌وگو كرد.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي‌عسكر در اين ديدار با اشاره به موضوعات پژوهشي كه در پژوهشكده حج و زيارت درحال انجام است ، به تبيين برنامه ها و اقدامات فرهنگي و علمي براي حجاج ايراني پرداخت.
برپايه اين گزارش در اين ديدار برخي از كتب اردو زبان از انتشارات پژوهشكده حج و زيارت به آقاي كاظمي اهدا شد و وي نيز براي همكاري هاي علمي و فرهنگي در حوزه حج و زيارت اعلام آمادگي كرد.
دراين ديداردر راستاي هم افزايي علمي و استفاده مسلمانان و حجاج هندي، ليست كتب اردو زبان حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در اختيارآقاي كاظمي قرار گرفت.
در ادامه اين ديدارحجت الاسلام والمسلمين عليزاده موسوي رييس پژوهشكده حج و زيارت نيز گزارشي در مورد آخرين فعاليت هاي پژوهشي صورت گرفته در اين پژوهشكده ارائه داد و به تشريح فعاليت هاي صورت گرفته در پنج گروه تخصصي اين مركز تحقيقي و پژوهشي پرداخت.
وي افزود: ما معتقديم حج مي تواند محور بسيار خوبي براي همگرايي و تغيير روحيات مسلمانان براي حركت درمسيراخلاق محمدي باشد و در همين راستا فعاليت براي توليدات مناسب جهت آماده سازي روحي و فكري حجاج را در اولويت قرار داده ايم.
اين گزارش حاكيست در پايان اين ديدار آقاي كاظمي از بخش هاي مختلف حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت از جمله نمايشگاه حج بازديد كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران