لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم

لیالی: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم

رییس سازمان حج و زیارت تامین حقوق زائر را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم. باید خودمان به تعهدات مان عمل کنیم ستادها متوجه باشند اگر مدیر ثابت به وظایف خود عمل نمی کند این ضعف نباید پنهان بماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، علی لیالی رییس سازمان حج و زیارت که به همراه هیئتی بلند پایه به عربستان سعودی سفر کرده بود در روز نخست پس از بازدید از چندین مرکز تحت نظارت این سازمان در مدینه منوره و بررسی مقدمات حج تمتع در جمع دست اندرکاران و مسئولان بخش های مختلف این سازمان در هتل بدرالعوالی حضور یافت و ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های انجام شده درعمره مفرده اظهار داشت: خدا را خاضعانه شاکریم که این مقطع عمر ما را مقرر فرمود تا توفیق خدمتگزاری به زائران را داشته باشیم.

وی افزود: برگزاری موسم عمره مفرده در دوره جدید، کاری استثنایی و بی نظیر بود که همکاران ما صادقانه بی ریا و بی ادعاتر از همیشه در این راه قدم برداشتند و تاکنون به موفقیت خوبی دست یافتند.

لیالی حضور در سازمان و حج زیارت را برای خود و همکارنش توفیق الهی و یکی از بهترین ایام برای خدمت رسانی به مردم خواند و این خدمت رسانی را نسبت به سایر خدمات و پست های دنیوی استثنایی یاد کرد و از همکارانش خواست قدر موقعیت خود را بدانید و به سبب عنایت الهی به آن ها برای پذیرایی ضیوف الرحمان شکر گذاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که موقعیت شناسی در عصر حاضر بسیار مهم است، تصریح کرد: با توجه به موقعیتی که قرار داریم برگزاری عمره مفرده در سال جدید شبیه یک معجزه است که با همه مشکلات جهانی که رخ داده است در کمترین مشکلات و با کمیت و کیفیت نسبت به سال های گذشته برگزار شده و باید قدردان آن باشیم.

وی به برخی موانع و مشکلات عمره مفرده در سال جاری پرداخت و افزود: برگزاری موسم عمره در سال جاری با مشکلات و موانع بسیاری روبه رو بود که تاخیر در آغاز موسم عمره از 17 بهمن به اسفندماه، مشکلات صدور ویزا در تهران و مشهد از جمله مسائلی بود که ما را با مشکل بزرگی روبه رو می کرد؛ اما به لطف الهی همه این مشکلات به الطاف الهی و عنایت ائمه اطهار علیهم السلام به خوبی رفع شد و توانستیم عمره ای استثنایی را برگزار کنیم.

لیالی، موفقیت برگزاری عمره مفرده سال جاری را حاصل تلاش، همدلی، همیاری، وفاق و همکاری همه مسئولان سازمان در بخش های مختلف دانست و همکاری های وزارت امور خارجه در این کار بزرگ بسیار ستودنی دانست و اظهار داشت: برگزاری چنین کار بزرگ با تمام مشکلاتی که وجود داشت نشان از ثبات سیاسی در ایران اسلامی دارد و برای نظام بالاترین دستاورد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت موازین شرعی در مصرف کالاها تاکید کرد و افزود: این که اسلام اسراف را حرام می داند اندازه آن را مشخص نکرده اند؛ دلیلی ندارد ما بتوانیم مصرف کاری را کم کنیم ولی این اقدام را انجام ندهیم و اگر این کار را نکنیم خداواند از ما حساب کشی خواهد کرد.

رییس سازمان حج و زیارت تامین حقوق زائر را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: کار سختی را در پیش داریم کاری است که در هیچ بخش دیگری مردم این همه به دستگاه خدمات دهی اعتماد ندارند. رابطه ما با زائر بسیار متفاوت است اگر افراد شایسته را در خدمت به مردم انتخاب نکنیم به زائران خیانت کرده ایم. باید خودمان به تعهدات مان عمل کنیم ستادها متوجه باشند اگر مدیر ثابت به وظایف خود عمل نمی کند این ضعف نباید پنهان بماند.

وی تصریح کرد: ما باید رفاقت و صمیمت و همشهری بودن را واقعا کنار بگذاریم اگر نیروی شایستگی را ندارد حتما کنار بگذارید ما با زائران عهد بسته ایم و باید به آن عهد پایبند باشیم البته کار به این بزرگی دارای ایراد و نواقصی دارد ولی تلاش کنیم این نواقص را کاهش دهیم.

لیالی تاکید کرد: تایید عملکرد حج منوط به تایید مقام عظمای ولایت است اگر ایشان از عملکرد ما راضی باشد به یقین امام زمان(عج) و حضرت حق از ما راضی خواهد بود و شرط این رضایت ها، رضایتمندی زائران بیت الله الحرام است؛ بنابر این باید تمام تلاش مان را برای رضایت آن ها به کار ببندیم.

image_201162683665151.jpg


image_201162683665622.jpg


image_201162683665623.jpg


image_201162683665934.jpg


image_201162683666565.jpg


image_201162683669376.jpg



| شناسه مطلب: 7758







نظرات کاربران