اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع

اهتمام مسئولان بر رفع کاستی‌ها تا پیش از شروع حج تمتع

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمرگفت: کارشناسان بهداشتی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تاکنون بیش از هزار بازدید از تمامی هتل‌های اسکان زائران ایرانی و آشپزخانه‌های مدینه به عمل آورده‌اند تا پیش از شروع تمتع 90 کاستی‌های احتمالی برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومي مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر، وليد دنده‌بر با بيان اين مطلب اظهار داشت: در نخستين روز سفر رئيس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر به كشور عربستان، از آشپزخانه مركزي زين بازديد به عمل آمد.

دنده‌بر كه در اين سفر نيز حضور دارد، افزود: روزانه 28 هزار وعده غذايي در اين آشپزخانه توزيع و بين زائرين ايراني توزيع مي‌شود.

وي تصريح كرد: با توجه به اهميت مراحل تهيه مواد غذايي و توزيع مكانيزه آن نظارت مستمر بهداشتي از اين اماكن در دستور كار كارشناسان بهداشت مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر قرار دارد.

دنده‌بر همچنين ابراز داشت: نظارت بهداشتي از جمله وظايف كارشناسان بهداشت سازمان حج و زيارت و نيز مركز پزشكي بوده و بر اين‌ اساس و با توجه به همكاري دست‌اندركاران عمره مفرده، اكنون مشكل بهداشتي نگران‌كننده‌اي گزارش نشده است.

معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر گفت: در نخستين روز سفر به عربستان همچنين از آشپزخانه مركزي الدخيل در مدينه منوره و با حضور سيد علي رياض رئيس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر، علي ليالي رئيس سازمان حج و زيارت و ابوالحسن فقيه رئيس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران بازديد به عمل آمد و در مجموع در اين آشپزخانه، روزانه 43 هزار و هفتصد وعده غذايي تهيه و ميان زائران توزيع مي‌شود.

وي تصريح كرد: با توجه به اين كه تمام نكات بهداشتي در اين دو آشپزخانه رعايت مي‌شود، مسئولان در بازديدهاي خود از فعاليت اين دو واحد ابراز رضايت كردند.

اين مقام مسئول در مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر تاكيد كرد: كارشناسان بهداشتي اين مركز تاكنون بيش از هزار بازديد از تمامي هتل‌هاي اسكان زائران ايراني و آشپزخانه‌هاي مدينه به عمل آورده‌اند.


| شناسه مطلب: 7759







نظرات کاربران