برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی

برگزاری مراسم نیایش در جوار حرم مطهر حسینی

زیارت امام حسین (ع) آرزوی دیرینه هر آرزومند مشتاق اهل بیت است و اکنون این توفیق حاصل شده ، این صفا را با هیچ صفای دیگری نمی توان معامله کرد .

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به کربلای معلی، لحظاتی  چند از اقامه نماز مغرب و عشا در کربلای معلی نگذشته است که صدای دلنشین دعای کمیل از بلندگوها در فضا طنین انداز می گردد .

انبوه جمعیت زائرکه از سراسر جهان اسلام و شهرهای مختلف عراق خودرا به کربلا رسانده اند با گوش جان، دل به آوای دعا  سپرده اند و زمزمه می کنند :  " اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعاء ... " چشمها گریان و قلبها مالامال از استغاثه به درگاه احدیت برای طلب عفو و بخشش است .

زیارت امام حسین (ع) آرزوی دیرینه هر آرزومند مشتاق اهل بیت است و اکنون این توفیق حاصل شده ، این صفا را با هیچ صفای دیگری نمی توان معامله کرد .  یا سریع الرضا ، اغفر لمن لا یملک الاالدعاء ، ای خدایی که از بنده گنه کار و پشیمانت زود راضی می شوی ،  ...  من زائر حسین توام !


| شناسه مطلب: 7761







نظرات کاربران