نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است

نجفی روحانی : اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است

حجت الاسلام نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در همایش اسلام تبلور وحدت و بیداری که با حضور علما، مدیران، استادان و طلاب حوزه علمیه استان گلستان در مدینه منوره برگزار شد ضمن خوش آمدگویی گفت: سفر به سرزمین وحی آرزوی هر مسلمانی است سفر شما عالمان و اندیشمندان به این مکان مقدس باید با دیگران متفاوت باشد، زیرا شما دارای مشعل فروزان علم هستید وظرفیت دریافت حقایق را دارید از این دستاورد شما بیش ازدیگران باید باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره،  حجت الاسلام نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در همایش اسلام تبلور وحدت و بیداری که با حضور علما، مدیران، استادان و طلاب حوزه علمیه استان گلستان در مدینه منوره برگزار شد ضمن خوش آمدگویی گفت: سفر به  سرزمین وحی آرزوی هر مسلمانی است سفر شما عالمان و اندیشمندان  به این مکان مقدس باید با دیگران متفاوت باشد، زیرا شما دارای مشعل فروزان علم هستید وظرفیت دریافت حقایق را  دارید از این دستاورد شما  بیش ازدیگران باید باشد.

وی افزود: مقام عالم  بسیار والاست ودر ملکوت  اعلی عظیم خوانده می شود و صاحبان خرد نیز مقام علم و دانش را ارج می نهند  و در مقابل رسالت و مسئولیت صاحبان علم و اندیشه بسیار سنگین است و پیش از آن که خداوند از ناآگاهان بخواهد که آگاه شود از عالمان خواسته است آن ها را آگاه سازند.

وی تاکید کرد:  زائران  به سرزمین وحی سفر می کنند تا به خدا نزدیکتر شوند با پیامبراکرم میثاق ببندد کردار و رفتار خود را بر پیامبرکه میزان و اسوه است عرضه دارند این  شما روحانیون و دانشمندانید که باید راهنما و هادی آن ها باشید و جهت درست را به آن ها نشان دهید.  و نگذارید شیاطین درون و برون آن ها را اغفال کنند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به ضرورت وحدت و یکپارچکی میان مسلمان اظهار داشت: وحدت باید  ابتداء در دل انسان ها ایجاد شود و انسان از اضطراب و تردید بیرون آید و موحد واقعی شود که یکی از اهداف  مهم این سفر  همین است سپس باید به دنبال  وحدت اجتماعی  رفت که عزت و عظمت جامعه اسلامی در گرو این وحدت است.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان به دنبال تفرقه افکنی  بین فرق مسلمان می باشند آن ها  نمی خواهند اسلام  اصیل و ناب  در جهان اسلام  گسترش یابدآن ها دنبال ترویج اسلام آمریکایی هستند که هیچ خطری برای آن ها ندارد  اینجا  رسالت علماء سنگین  می شود که باید مردم را متحد و بیدار و هشیار سازند.

حجت الاسلام نجفی روحانی افزود: آیا اگر مسلمانان بیدار بودند  دشمن می توانست در جنگ احد آن ها را شکست دهد و حمزه سید الشهداء را شهید و دندان پیامبر را بشکند؟ این حوادث ناگوار به سبب دنیا گرایی و بی بصیرتی  و غفلت برخی مسلمانان بود که چنین حوادثی رخ داد، ما نیز باید امروز مواظب باشیم بصیر و خبیر و هشیار و دشمن شناس باشیم  تا مبادا برخی حوادث تلخ تاریخ صدر اسلام تکرارشود.

وی با بیان این که اگر عزت اسلام را می خواهیم باید مسلمانان جهان را بیدار کنیم و بصیرت بخشیم اگر امروز این بیداری شکل نگیرد، فردا دیر است، سپس افزود: اگر خودمان بیدار و هشیار نباشیم هرگز نخواهیم توانست دیگران را بیدار کنیم؛ هرگز خفته نتواند خفته ای را بیدار کند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر امروز میان همه مسلمانان  جهان وحدت و یکپارچکی وجود داشت به یقین  همه مسلمانان بیدار بودند اوضاع آن ها جور دیگری بود کسی جرات جسارت و تجاوز و تعدی به آن ها را نداشت و نمونه آن اتحاد قبیله اوس وخزرج  و بیداری مسلمانان در زمان پیامبراکرم (ص) که  اقتدار اسلام تبلور یافت و آن حضرت به کشور های بزرگ نامه نوشت وآن ها را به اسلام دعوت کرد.

وی درادامه اظهارداشت: اسلام دین وحدت و قرآن کتاب بیداری است و اگر مسلمان به قرآن توجه نکنند و بیدار نشوند دشمنان همه چیز آنها را خواهند زیرا وقتی انسان خواب باشد هر دزدی طمع در سرقت خانه اورادر سر می پروراند.

حجت الاسلام نجفی روحانی  در آخر جلسه برنامه مدینه شناسی مصور را برای روحانیون اهل سنت ارائه داد ودرآن به نکات عبرت آموز تاریخی اشاره نمودکه مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

image_20116261140371871.jpg


image_20116261140372032.jpg


image_20116261140372033.jpg


image_20116261140372184.jpg


image_20116261140372185.jpg


image_20116261140372346.jpg


image_20116261140372347.jpg


image_20116261140372348.jpg


image_20116261140372349.jpg



| شناسه مطلب: 7763







نظرات کاربران