اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است

اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی است

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، وحدت را در جهان اسلام بسیار مهم برشمرد و اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی دانست.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، وحدت را در جهان اسلام بسیار مهم برشمرد  و اتحاد شیعه و سنی در استان گلستان مثال زدنی دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، حجت الاسلام ابوالفضل عامری، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، وحدت را در جهان اسلام بسیار مهم برشمرد  و اظهار داشت: آن اجتماع از نظر اسلام مورد قبول است که همراه با تفکر و اندیشه و برای خدا باشد و تبعیات کورکورانه را در پی نداشته باشد.

وی با اشاره به بیداری ملت های مسلمان در کشورهای منطقه گفت: امروز بیداری جهان اسلام با برخورداری از توصیه های رهبر انقلاب اسلامی شکل گرفته است که باید قدردان آن بود و به خوبی از آن بهره گرفت.

حجت الاسلام عامری گفت: جمعیت استان گلستان 1 میلیون 600 نفر است که یک سوم آن را اقوام و فرق اهل سنت تشکیل می دهند این استان در عین تکثر و تعدد از یک اتحاد و انسجام و همبستگی خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: استان گلستان رنگین کمانی از اقوام و فرق است و مردم این منطقه در شرایط مطلوبی قرار دارند خدمات نظام و انقلاب اسلامی از حیث فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی چهره استان را به چهره قابل قبول تبدیل کرده است.

حجت الاسلام عامری خاطر نشان کرد: استان گلستان از زیر ساخت ها فرهنگی بسیار خوبی برخوردار است، وجود صد حوزه علمیه دینی و ایجاد مراکز مختلف فرهنگی و حضور اهل سنت در عرصه های فرهنگی دلیلی بر این مدعا است همچنین از حیث اقتصادی نظام زیر ساخت ها خوبی را در مناطق مختلف ایجاد کرده است.

وی افزود: حوزه های علمیه این استان قدمت صد ساله دارند که نخستین حوزه علمیه در سال 13210 در منطقه کلاله راه اندازی شد و علما ارزنده ای را تربیت کرده است.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در استان گلستان تعامل و مشارکت جایگاه بسیار خوبی دارد اهل سنت ما در این استان افراد نجیب و وفادر به نظام و انقلاب هستند و شهدای هم به انقلاب اسلامی هدیه کرده اند.

image_2011625845411091.jpg


image_2011625845411092.jpg



| شناسه مطلب: 7767







نظرات کاربران