برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر

برگزاری جلسه مدینه شناسی در مدینه + تصویر

همزمان با آغاز سفر عمره، جلسه مدینه شناسی مصور ویژه زائران بیت الله الحرام برگزار می شود و این برنامه تا پایان موسم عمره ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام آقارضا حیدری زاده، کارشناس امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از برگزاری جلسه مدینه شناسی مصور ویژه زائران ایرانی در مدینه منوره خبر داد و افزود: همزمان با آغاز سفر عمره، جلسه مدینه شناسی مصور ویژه زائران بیت الله الحرام برگزار می شود و این برنامه تا پایان موسم عمره ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب ضیوف الرحمن از برگزاری جلسات مدینه شناسی مصور گفت: خوشبختانه استقبال زائران ایرانی از این جلسات بسیار ارزنده بوده است که ما به دلیل برخی محدودیت ها این دوره ها را تنها به صورت دوره ای برای برخی زائران در هتل ها برگزار می کنیم.

حجت الاسلام حیدری زاده تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر برخی از اماکن مقدس در مدینه منوره و مکه معظمه از بین برده شده است که ما در جلسات مدینه شناسی تمامی اماکن را به صورت تصویری به زائران نشان می دهیم و آن ها به خوبی از این برنامه ها استقبال می کنند.

وی یادآور شد: گرچه بازدید از تمامی اماکن مقدس برای همه زائران بیت الله الحرام امکان پذیر نیست؛ اما آشنایی زائران با این اماکن بسیار تاثیر گذار بوده است.

حجت الاسلام حیدری زاده گفت: برگزاری این جلسات سبب افزایش بینش ضیوف الرحمن می شود و با دیدی بهتر به زیارت این اماکن مقدس می روند، تلاش داریم با برگزاری این جلسات بصیرت زائران را افزایش دهیم تا تاریخ با ارزش اسلام را بهتر بشناسند.

وی یادآور شد: هجرت نبی مکرم اسلام، مسیر هجرت، ورود پیامبر به قبا، ورود پیامبر به مدینه(یثرب آن روز)، قبه الخضرا و قبه الرزقا، روضه مطهر، ماذنه بلال، سکوی صحفه، مساجد سبعه، موقعیت احد، قبرستان بقیع و مسجد ثنایا از اماکنی هستند که به صورت مصور به زائران نشان داده می شود.

image_2011625109384371.jpg


image_2011625109384372.jpg


image_2011625109384373.jpg


image_2011625109384534.jpg



| شناسه مطلب: 7773







نظرات کاربران