دیدار مسئول  بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره  با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر دیدار مسئول  بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره  با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر دیدار مسئول  بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره  با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئول  بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره  با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر دیدار مسئول  بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره  با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر دیدار مسئول  بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره  با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر دیدار مسئول  بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره  با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر دیدار مسئول  بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره  با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر

دیدار مسئول بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره با آیت الله مصباح یزدی+ تصویر

مسئول بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره، با آیت الله محمدتقی مصباح یزدی نماینده مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مدینه منوره دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، مسئول بعثه مدینه منوره و مسئول ستاد عمره، با  آیت الله محمدتقی مصباح یزدی نماینده مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مدینه منوره دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام  و المسلمین نجفی روحانی، ضمن خیر مقدم گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کرد وگفت: در سال جاری تاکنون برنامه ها با موفقیت انجام شده است و این موفقیت  مدیون هماهنگی  و تلاش همه نیروها و الطاف خدای بزرگ و عنایت پیامبراکرم(ص)  وائمه مظلوم بقیع  بوده است.

 وی در ادامه ، برگزار جلسات انس و معرفت در  هتل ها،  انجام مراسم های باشکوه دعای روح بخش کمیل و دعای ندبه، همایش های متعدد برای زوج های جوان دانشجویی و غیر دانشجویی، و همایشهای ویژه کاروان های اهل سنت، برگزاری زیارت دوره  ویژه و مدینه شناسی مصور برای دانشگاهیان و طلاب،  جلسات هم اندیشی با نخبگان  و تشکیل حلقات قرآنی در مسجد النبی و مسجد شجره و برنامه های پرسش و پاسخ  و مسابقات، گردهمایی روحانیون و مدیران ومسئولین فرهنگی هتل ها را گوشه ای از فعالیت های بعثه مدینه منوره  برشمرد.

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده گفت:  فعالیت ها و برنامه های خوبی صورت گرفته  که جای خوشحالی است.

وی طی سخنانی موسم عمره مفرده و حج را فرصت بسیار ارزشمند برای خودسازی خواند و اظهار داشت: حالا که خداوند این فرصت و توفیق حضور در سرزمین وحی را به ما داده است بایدبه خوبی استفاده کنیم قدردان نعمت باشیم.

آیت الله مصباح یزدی با اشاره به گزارش مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت: کلیدترین کار کاروان ها به دست روحانیون است هر چه در این زمینه بیشتر سرمایه گذاری شود، بهره برداری بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آموزش های ضمن خدمت در طول سال برای روحانیون بسیار مفید و لازم است تا اطلاعات خود را به روز کنند و با دست پر به این سفر معنوی با مردم همراه شوند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هر روز شبهات جدیدی مطرح می شود که روحانیون باید شبهات روز را شناخته و به مبارزه آن بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، آیت الله مصباح یزدی در ادامه اضافه کرد: لازم است روحانیونی که انتخاب می شوند به صورت رسمی برای آن ها دوره های آموزشی برگزار شود و به آن دسته از کسانی که در این دوره ها موفقیت بدست می آورند گواهی نامه پایان دوره بدهید تا مشخص شود که دوره های تخصصی و آموزشی را با موفقیت و به صورت کامل طی کرده اند.

وی با توجه به راه اندازی پژوهشکده حج گفت: باید در متون و مواد آموزشی که به روحانیون حج داده می شود دقت بیشتر صورت بگیرد و از کسانی که در این خصوص تجربه عملی دارند و  ارتباط مستمر با عمره گزاران داشته اند بهره بگیرند تا محتوای آموزشی آن بسیار غنی و قوی باشد.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارزنده آیت الله عمری اظهار داشت: ایشان نزدیک به یکصد سال از عمر خود را در ترویج فرهنگ شیعی صرف کرد و وجودش برای شیعیان نعمت بزرگی بود

image_2011625118412501.jpg


image_2011625118412652.jpg


image_2011625118412653.jpg


image_2011625118412654.jpg


image_2011625118412655.jpg


image_2011625118412656.jpg


image_2011625118412817.jpg


image_2011625118412818.jpg


image_2011625118412819.jpg



| شناسه مطلب: 7774







نظرات کاربران