بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی

بر گزاری مراسم باشکوه نماز جمعه در کربلای معلی

نماز جمعه سوم تیرماه 1390 در حرم مطهر امام حسین (ع) و به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کربلایی تولیت حرم مطهر امام حسین (ع) و نماینده آیت الله العظمی سیستانی برگزارشد .

 نماز جمعه  سوم تیرماه 1390 در حرم مطهر امام حسین (ع) و به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کربلایی  تولیت حرم مطهر امام حسین (ع)  و نماینده آیت الله العظمی سیستانی برگزارشد .

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به کربلای معلی، محور سخنان امام جمعه در خطبه های نماز بعد از توصیه به رعایت تقوای الهی در مورد امنیت داخل عراق و حقوق زائرین و مجاورین بود . 
خطیب جمعه در مورد تامین امنیت عراق به دست خود عراقیها  به تفصیل سخن راند. شایان ذکر است امنیت شهرهای کربلا و نجف خیلی خوب است ، اما در شهرهایی مثل دیوانیه ، بغداد  ، حله و ... بعضا ناامنی وجود دارد .

 


| شناسه مطلب: 7777







نظرات کاربران