فعالیت های فرهنگی اولویت نخست مدیران هتل ها در مکه و مدینه است

حجت الاسلام خادمی با اشاره به اولویت های مسائل فرهنگی در مکه و مدینه گفت: در حال حاضر راه اندازی شورای فرهنگی هتلها، بسیج مردم برای شرکت در کارهای فرهنگی و راه اندازی ایستگاه پاسخگوئی به مسائل شرعی در لابی هتلها سه اولویت اصلی مدیران ثابت هتلها برای فعالیتهای فرهنگی است.

در این جلسه  که در هتل دارهادی برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین خادمی با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا س سخنانی در رابطه با فضائل آن حضرت بیان کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، حجت الاسلام و المسلمین خادمی با یادآوری وظایف مدیران ثابت هتلها تصریح کرد: با توجه به اینکه مصوبه جدید، فعالیتهای فرهنگی را به عهده مدیران ثابت هتلها گذاشته است انتظار می رود یکی از دغدغه های مدیران ثابت هتلها مسائل فرهنگی باشد.
حجت الاسلام خادمی با اشاره به اولویت های مسائل فرهنگی گفت: در حال حاضر راه اندازی شورای فرهنگی هتلها، بسیج مردم برای شرکت در کارهای فرهنگی و راه اندازی ایستگاه پاسخگوئی به مسائل شرعی در لابی هتلها سه اولویت اصلی مدیران ثابت هتلها برای فعالیتهای فرهنگی است.
حجت الاسلام و المسلمین خادمی افزود: راه اندازی شوراهای فرهنگی در هتلها موجب می شود کارهای فرهنگی با انسجام بهتری صورت بگیرد .
وی درباره بسیج مردم برای شرکت در فعالیتهای فرهنگی هم گفت: زائران هیچوقت مثل این ایام فارغ البال تر نبوده اند و باید آنها را برای شرکت در جلسات فرهنگی کاروانها و هتلها بویژه جلسات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری بسیج کرد . حجت الاسلام خادمی درباره ضرورت راه اندازی ایستگاه پاسخگوئی به مسائل شرعی در لابی هتلها هم گفت: بنا به تجربیاتی که در گذشته داشتیم ایستگاه های پاسخگوئی به مسائل شرعی هتلها برکات زیادی داشته است و مدیران کاروانها باید با هماهنگی روحانیون کاروانها، برای راه اندازی ایستگاه پاسخ به مسائل شرعی در لابی هتلها برنامه ریزی کنند.
در ادامه این جلسه آقای حمید حبیبی تنها مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان سعودی سخنانی در رابطه با مسائل جاری عمره بیان کرد.
همچنین آقای علی اصغری مدیر ستاد عملیات عمره درباره وظایف مدیران ثابت هتلها در موضوعات مربوط به مسائل اسکان کاروانها ، تغذیه ، حمل و نقل و دیگر امور رفاهی عمره گزاران توضیحاتی ارائه کرد.
در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران ثابت هتلها دیدگاهها و نظرات خود را در رابطه با موضوعات جاری رفاهی و فرهنگی هتلها بیان کردند.

image_201152893486711.jpg


image_201152893486712.jpg


image_201152893486713.jpg


image_201152893487035.jpg


image_201152893487186.jpg



| شناسه مطلب: 8047







نظرات کاربران