نامگذاری یک خیابان به نام حج نامگذاری یک خیابان به نام حج نامگذاری یک خیابان به نام حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نامگذاری یک خیابان به نام حج نامگذاری یک خیابان به نام حج نامگذاری یک خیابان به نام حج نامگذاری یک خیابان به نام حج نامگذاری یک خیابان به نام حج

نامگذاری یک خیابان به نام حج


با توجه به ضرورت ترویج و گسترش فرهنگ حج در جامعه، یکی از خیابان های شهر کرج با تصویب شورای اسلامی شهر به نام «حج» نامگذاری شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، سید مرتضی حسینی مدیر حج وزیارت استان البرز با بیان این خبر گفت: با عنایت به احداث ساختمان اداری مدیریت حج وزیارت استان البرز و اهمیت نامگذاری خیابان ها بر اساس فرهنگ اسلامی، به شورای اسلامی شهر کرج پیشنهاد دادیم تا یکی از خیابان های شهر در راستای ترویج و گسترش فرهنگ حج در جامعه به نام حج نامگذاری شود، الحمدالله این موضوع پس از طرح در کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر کرج تصویب شد و در سال جاری اجرائی گردید.

وی ضمن تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج ، بیان داشت: امید است حضرت حق در انجام وظیفه و خدمت صادقانه به مردم شهیدپرور استان البرز توفیق هر چه بیشتر عنایت فرماید.

وی افزود این خیابان در منطقه حسن آباد، نزدیکی میدان نبوت واقع شده و ساختمان اداری مدیریت حج وزیارت استان که بزودی افتتاح خواهدشد.نیز درآن واقع می باشد.

به گزارش خبرنگار ما، پنجمین همایش عمومی آموزشی زائرین عمره استان البرز  شامل اعزام های 25/03/90 لغایت 03/05/90 در روز جمعه مورخ 13/03/90 در محل ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.


| شناسه مطلب: 8049







نظرات کاربران