ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد

ثبت‌نام عتبات عالیات ادامه دارد


ثبت‌نام عتبات عالیات تا امروز شنبه 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت . متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://atabat.haj.ir اقدام به نام‌نویسی و کد رهگیری دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، پيش ثبت‌نام جديد عتبات عاليات که از امروز 25 ارديبهشت آغاز شده بود تا ساعت 24 امروز شنبه 31 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

در اين دور از ثبت‌نام عتبات عاليات نيز متقاضيان تشرف قبل از ثبت‌نام در گروه‌ها ابتدا بايد در سامانه پيش ثبت‌نام عتبات به آدرس اينترنتي http://atabat.haj.ir نام‌نويسي و كد رهگيري دريافت كنند.

لازم به يادآوري است روز يكشنبه يكم خرداد ماه، مشخصات متقاضيان ثبت‌ شده در سامانه پيش ثبت‌نام با اطلاعات پايگاه ثبت احوال كشور مطابقت داده شده و افرادي كه اطلاعات آنها مغايرت داشته باشد از سيستم حذف مي‌شود.

مراسم قرعه‌كشي براي تعيين پذيرفته‌شدگان اعزام به عتبات در اين دور، دوم خرداد ماه انجام و نتيجه آن روز سه‌شنبه سوم خرداد مصادف با ميلاد حضرت زهرا(س) اعلام مي‌شود كه متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي پيش ثبت‌نام از نتيجه و تاريخ ثبت‌نام خود در كاروان‌ها مطلع شوند.

افرادي كه در پيش ثبت‌نام دوره‌هاي قبل شركت كرده و حائز اولويت تشرف اعلام نشده‌اند در اين دوره نيازي به طي مراحل پيش ثبت‌نام ندارند و اطلاعات آنها به دوره جديد انتقال مي‌يابد و در قرعه‌كشي شركت داده مي‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، همچنين اطلاعات افرادي كه در دوره قبل حائز اولويت تشرف شناخته شده و به هر دليل در گروه‌ها ثبت‌نام نكرده‌اند از سامانه پيش ثبت‌نام حذف مي‌شود و در صورتيكه اين افراد مايل به تشرف در اين دوره هستند بايد مجدداً از طريق سامانه پيش ثبت‌نام كنند.


| شناسه مطلب: 8153







نظرات کاربران