یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع

یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع

سالانه حدود 100 هزار زائر به عربستان اعزام می شوند و امکان افزایش ظرفیت در عملیات تمتع وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، علی لیالی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر یک میلیون و 600 هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند.

وی تاکید کرد:‌ سالانه حدود 100 هزار زائر به عربستان اعزام می شوند و امکان افزایش ظرفیت در عملیات حج تمتع وجود ندارد.

وی افزود :‌ برای پذیرش افراد جدید برای حج تمتع هیچ برنامه ای در سازمان حج و زیارت وجود ندارد زیرا اعزام این افراد، حدود 16 تا 17 سال به طول می انجامد.

لیالی افزود:‌ تنها شرطی که از دو سال پیش برای زائران قائل شده ایم اعزام افراد بالای 80 سال است که با توجه به آمار مشخص این افراد ، برنامه ریزی برای آنها ‌در دستور کار سازمان حج و زیارت است .

گفتنی است به علت محدودیت مکانی اماکن مقدسه ( همانند منا ) افزایش زائر توسط کشور میزبان وجود ندارد.

بعثه مقام معظم رهبری برای حج تمتع امسال برنامه های فرهنگی و دینی وسیعی برای زائران ایرانی بیت الله الحرام تدارک دیده است.


| شناسه مطلب: 8259







نظرات کاربران