راه اندازی شبکه ارتباطات راه اندازی شبکه ارتباطات راه اندازی شبکه ارتباطات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه اندازی شبکه ارتباطات راه اندازی شبکه ارتباطات راه اندازی شبکه ارتباطات راه اندازی شبکه ارتباطات راه اندازی شبکه ارتباطات

راه اندازی شبکه ارتباطات "بی سیم" در مکه و مدینه برای خدمت به حجاج و عمره گزاران

راه اندازی شبکه ارتباطات "بی سیم" در مکه مکرمه و مدینه منوره تازه ترین خدمات وزارت حج عربستان به حجاج و عمره گزاران اعلام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، وزارت حج عربستان سعودی اعلام کرد فعالیت شبکه ارتباطات "بی سیم" را برای نظارت بر خدمات ارائه شده به ضیوف الرحمن و زائران حرم شریف نبوی(ص) آغاز کرده است.

به گزارش روزنامه عکاظ، عبدالعزیز بن اسعد دمنهوری مدیرکل اداره خدمات به عمره گزاران اعلام کرد شرکتها و موسسات دست اندرکار عمره با هماهنگی اداره ارتباطات بی سیم در وزارت حج، تدابیر و اقدامات لازم را برای استفاده از خدمات شبکه بی سیم تکمیل کرده اند.

بر اساس این گزارش، وزارت حج عربستان شبکه ارتباطات بی سیم پیشرفته ای را در اختیار دارد که مناطق مشاعر مقدسه(عرفات، منا و مزدلفه) و همچنین منطقه بین مکه مکرمه، مدینه منوره و جده را پوشش می دهد.


| شناسه مطلب: 8567







نظرات کاربران