شرایط ویژه کاروان الوارث برای تشرف به عمره مفرده

بخش گردشگری مذهبی آستان قدس حسینی در چارچوب تمهیدات برای راه اندازی کاروان «الوارث» در سال جاری، از آغاز ثبت نام برای ادای مناسک عمره خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ،زيد عبد الواحد البير، مسئول واحد اداري بخش گردشگري گفت: فعاليت كمپين الوارث با هدف اداي فريضه عمره از شهر مقدس كربلا و با خودروهاي جديد به سمت فرودگاه بين المللي بغداد و يا نجف آغاز خواهد شد. مدت اين سفر ده روزه بوده و شامل چهار شب اقامت در مدينه منوره و شش شب اقامت در مكه مكرمه مي باشد.
وي افزود: يك تيم اداري نيز اين كاروان را جهت انجام مأموريتش همراهي خواهد كرد. علاوه بر آن تعدادي مبلغ مذهبي و يك واحد پزشكي ويژه براي نظارت بر سلامتي زائران اين تيم را همراهي خواهد كرد. در طول اين سفر روزانه سه وعده غذايي به زائران ارائه خواهد شد.
البير با بيان اينكه آستان قدس كاروان الوارث را براي اداي مناسك عمره با هزينه مناسب و به صورت اقساط راه اندازي مي كند گفت: علاقمندان به سفر از طريق اين كاروان مي توانند مدارك مورد نياز از جمله پاسپورت داراي اعتبار 6 ماهه به علاوه دو عكس و شناسنامه يا كارت ملي را اراده دهند.
بخش گردشگري مذهبي آستان قدس حسيني برنامه هاي مختلفي را براي سفر به مناطق مقدس مختلف در داخل و خارج عراق تدارك ديده است تا مومنان بتوانند با قيمتهاي مناسب و بهره مندي از خدمات كيفي بالا به زيارت قبور مقدس ائمه اطهار (عليهم السّلام) مشرف و از فضاي معنوي اماكن مقدس توشه معنوي برگيرند.




نظرات کاربران