آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا

آغاز رالی حرم تا حرم از مشهد به کربلا

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی از آغاز رالی حرم تا حرم از جوار بارگاه رضوی در مشهد و با بدرقه خادمان حرم امام رضا(ع) به مقصد کربلا خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، «مهدي فروزان» در گفت‌وگو با ايسنا، اين رالي زيارتي و گردشگري از امروز 4 اسفندماه با شركت 61 خودرو آغاز شد كه 18 خودرو متعلق به استان خراسان است و شركت‌كنندگان همزمان با 8 اسفندماه به كشورمان بازمي‌گردند.
وي يادآور شد: اين خودروها مسافت 2 هزار و 917 كيلومتر را مي‌پيمايند و در مسير خود از جاذبه‌هاي گردشگري نيز بازديد مي‌كنند، از اين‌رو تنها نمي‌توان گفت كه اين رالي، زيارتي است، چون علاوه بر زيارت از اماكن گردشگري و تاريخي هم بازديد مي‌شود.
مديركل امور رفاهي زائران استانداري خراسان رضوي درباره نحوه ثبت‌نام در اين رالي تصريح كرد: ثبت‌نام از طريق كانون اتومبيلراني و جهانگردي انجام گرفت، البته بايد اشاره كرد كه فعاليت اين كانون متفاوت از فدراسيون اتومبيلراني است.
وي با بيان اينكه در اين سفر شركت كنندگان از 6 استان عبور مي‌كنند، افزود: خودروها با فاصله از هم حركت خواهند كرد، براي آن‌ها حداكثر سرعت تعريف شده است و داوراني نيز بر حركت آن‌ها در مسيرها نظارت خواهند كرد.
فروزان گفت: اين رالي مسابقه ورزشي نيست و با رويكرد گردشگري و زيارت و بازديد از مناطق ديدني برگزار شده است، شركت كنندگان امشب در سمنان مستقر مي‌شوند و هماهنگي براي اقامت آن‌ها انجام گرفته است.
مديركل امور رفاهي زائران استانداري خراسان رضوي يادآور شد: خادمان بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) پرچم‌هايي را به شركت‌كنندگان در اين رالي اهدا كردند تا آن‌ها اين پرچم‌هاي متبرك را در حرم امام حسين(ع) نصب كنند.


| شناسه مطلب: 87371




كربلا ورزش مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران