استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم

استقبال از غرفه آستان علوی در نمایشگاه کتاب قم

غرفه آستان مقدس علوی در نمایشگاه بین المللی کتاب دین در شهر قم بیش از 150 عنوان کتاب به نمایش گذاشته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، واحد انتشارات آستان مقدس علوي در پنجمين دوره نمايشگاه بين المللي كتاب دين كه در شهر قم مقدس برگزار مي شود بعنوان يكي از ناشران كتب ديني و مذهبي عراقي شركت كرد. عبد الرزاق الشيباني مسئول واحد انتشارات وغرفه آستان علوي در اين نمايشگاه در اين رابطه عنوان كرد: در غرفه ي آستان علوي بيش از 150 عنوان كتاب در موضوعات مختلف ديني وتاريخي عرضه شده است.
وي افزود: علاوه بر عرضه كتب منتشر شده از سوي آستان علوي هداياي متبركه اي نيز در اين غرفه به بازديدكنندگان تقديم مي شود و همچنين پرچم متبرك بارگاه مطهر را در اين غرفه عرضه كرديم تا دوستداران ومحبان اهل بيت (ع) طي بازديد از اين غرفه با اين پرچم متبرك شوند.
الشيباني خاطر نشان كرد: طي ايام برگزاري نمايشگاه شخصيتهاي حوزوي ودانشگاهي برجسته اي از غرفه آستان بازديد كرده اند و در مراسم افتتاحيه نيز پرچم مبارك بارگاه مطهر علوي در فضاي نمايشگاه به اهتزاز در آمد.
مسئول غرفه آستان افزود: اين نمايشگاه از روز 16 الي 25 فوريه (25 بهمن تا 5 اسفند) برگزار شده و در آن 474 ناشر بيش از 80 هزار عنوان كتاب را عرضه كردند ودر ميان اين كتب تعداد قابل توجهي از عناوين وجود دارند كه براي نخستين بار از آنها رو نمايي مي شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران