معاون آموزشی شرکت زیارتی میثاق کردستان:

امام حسین(ع) امام هدایت و امام همه بشریت است

معاون آموزشی کاروان های اهل سنت عتبات با تأکید بر اینکه امام حسین (ع) متعلق به همه بشریت و اقوام و مذاهب است، از برنامه ریزی برای اعزام 10 کاروان اهل سنت به عتبات عالیات در سال 1397 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه ازاطلاع رساني حج از كربلاي معلي، محمدي احمدي خوش قشلاق، معاون آموزشي شركت زيارتي ميثاق كردستان در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق گفت: پنجمين كاروان عتبات اهل سنت امسال به عتبات عاليات اعزام و با توجه به استقبال گسترده اهل سنت از راه اندازي كاروان هاي عتبات، پيش بيني مي شود كه در سال 1397 بيش از ده كاروان اهل سنت به عتبات عاليات اعزام شوند.
وي در اين ديدار، امام حسين(ع) را امام هدايت همه بشريت و مصداق رحمه الواسعه خواند كه در كربلا در برابر ظلم و جور نظام حاكم ايستادگي كرد و مانع از انحراف در دين مبين اسلام گرديد.
معاون آموزشي شركت زيارتي ميثاق كردستان در پايان ابراز اميدواري كرد كه با حمايت هاي بعثه مقام معظم رهبري و مسئولين حج و زيارت در ارائه تسهيلات به زائرين اهل سنت، شاهد رونق اعزام شفيتگان و محبان اهل بيت(ع) به كربلاي معلي باشيم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران