افزایش صد در صدی سطح ارائه خدمات پزشکی به زائران در ایام نوروز

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از افزایش سطح خدمات بهداشتی و درمانی مراکز جمعیت هلال احمر در کشور عراق در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رئيس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر از افزايش سطح خدمات بهداشتي و درماني مراكز جمعيت هلال احمر در كشور عراق در ايام نوروز خبر داد.سيد علي مرعشي با اشاره به خدمات مركز پزشكي هلال احمر در ايام نوروز گفت: با توجه به استقبال زائرين ايراني از سفرهاي نوروزي عتبات و اعزام ساليانه ۴۰ نفر از تيم‌هاي بهداشت و درماني، مركز پزشكي هلال‌احمر، اقدام به افزايش صد درصدي كادر درماني كرده و اين تعداد در نوروز 97 به ۷۴ نفر رسيده است.
وي با بيان اينكه تيم ويژه‌اي از تاريخ ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردين عازم عراق خواهند شد، افزود: در اين تيم ويژه علاوه بر وجود پزشكان عمومي خانم و آقا، متخصصين عفوني، اطفال، زنان، قلب، ارتوپدي و نورولوژيست هم حضور خواهند داشت.
رئيس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر تعداد درمانگاه‌هاي هلال احمر در اين ايام را شامل 4 درمانگاه شبانه روزي، (دو درمانگاه در كربلا، يك درمانگاه در نجف و يك درمانگاه در كاظمين)، 2 درمانگاه 16 ساعته (يك درمانگاه در كربلا و يك درمانگاه در نجف) و 5 درمانگاه 8 ساعته (دو درمانگاه در كربلا، دو درمانگاه در نجف و يك درمانگاه در كاظمين) عنوان كرد.
منبع: ايلنا


| شناسه مطلب: 87558




سلامت عتبات



نظرات کاربران