مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق:

عاشورا میدان مقابله ولایتمداران با ولایت ستیزان بود

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر خوشرویی، خوشگویی، خوش خویی و خوش قلبی تأکید کرد و آن ها را از صفات اهل بهشت برشمرد و عاشورا را میدان مقابله ولایتمداران با ولایت ستیزان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي در گردهمايي روحانيون و مداحان كاروانهاي عتبات با اشاره به حديثي گفت كه اسلام بر پنچ چيز يعني نماز، روزه، حج، جهاد و ولايت استوار است و در اين ميان ولايت محوري ترين و مهمترين آن هاست و عاشوراي حسيني نيز ميدان مقابله ولايتمداران با ولايت ستيزان بود.
وي با اشاره به فلسفه زيارت و اجر و پاداش بسيار زيادي كه براي زيارت حضرت سيدالشهدا (ع) ذكرشده است گفت زائر در زيارت هرقدر معرفت بيشتر وعميقتر نسبت به امام حاصل شود به هدف نزديكتر مي شود و اجربيشتر دريافت مي كند. مسئول دفتر نمايندگي بعثه در عراق بر لزوم دشمن شناسي تأكيد كرد وگفت جريان ولايت ستيزي امروز بيش از گذشته در دستور كار دشمنان قرار دارد و رسانه وسايت هاي بسيار زيادي بر عليه ولايت تلاش مي كنند چون به نقش ولايت آگاهند و آن را سدّ محكمي در مقابل خود مي بينند مسلمانان بايد هشيار باشند.
وي اصحاب امام حسين(ع) را ولايتمداراني مقاوم و دشمن شناساني با بصيرت دانست و گفت در هر زماني كه مسلمانان هشيار و آگاه نباشند و دشمن شناس نباشند و به موقع از ولايت حمايت نكنند گرفتار سلطه ستمكاران بي رحم مي شوند و تاريخ بهترين گواه بر اين مطلب است.




نظرات کاربران