اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات

اعزام نورزوی بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج در کربلای معلی از اعزام بیش از 60 کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات در نوروز 1397 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا فقيهي؛رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: در هجدهمين دوره اعزام دانشجويان و دانشگاهيان به عتبات بيش از 95 هزار نفر ثبت نام كردند كه از اين تعداد 17 هزار نفر تا اواسط ارديبهشت به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: با توجه به مشغله‌هاي اساتيد دانشگاه ها، كاروان‌هاي نوروزي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان بيشتر از ميان اساتيد انتخاب شده‌اند و در مجموع بيش از 60 كاروان از دانشگاهيان در ايام نوروز به عتبات عاليت اعزام خواهند شد.
وي از برگزاري جلسه آموزشي و توجيهي براي زائران عتبات يك هفته قبل از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همايش استاني، جلسه آموزشي با حضور اعضاي كاروان‌هاي اعزامي حدود يك هفته قبل از سفر در استان ها برگزار مي‌شود.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: زائرين دانشگاهي سه‌شب در نجف اشرف، سه‌شب در كربلاي معلي و يك‌شب در كاظمين اقامت خواهند داشت و به منظور بهره‌برداري بيشتر زائرين از سامرا و كاظمين، درصدد هستيم تعداد روزهاي سفر در كاظمين را افزايش دهيم.
حجت الاسلام فقيهي يادآور شد: با همكاري سازمان حج و زيارت و شركت شمسا مطلوب‌ترين هتل‌هاي موجود در عراق براي زائرين دانشگاهي تدارك ديده شده است. همچنين با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و همكاري بعثه مقام معظم رهبري در عراق، برنامه‌هاي فرهنگي و زيارتي ويژه‌اي براي كاروان‌هاي دانشگاهي برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران