تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم

تکریم از خانواده مرحوم حجه الاسلام محمدنقی نظرپور در قم

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیر پژوهشکده حج و زیارت با خانواده مرحوم حجت الاسلام محمدنقی نظرپور دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين عسكري علويه مسئول دفتر نمايندگي بعثه در منطقه قم و حجت الاسلام والمسلمين عليزاده موسوي، مدير پژوهشكده حج و زيارت جهت دلجويي و ابلاغ پيام تسليت حضرت حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر، نماينده محترم ولي فقيه در امور حج و زيارت، با خانواده مرحوم محمدنقي نظرپور ديدار كردند.
مسئول بعثه مقام معظم رهبري در منطقه قم، ضمن تكريم و تجليل از اين مرحوم، از خدمات چندين ساله وي در خدمتگزاري به زوار بيت الله الحرام و عتبات عاليات، تقدير و هديه نماينده محترم ولي فقيه در امور حج و زيارت را به خانواده ايشان تقديم كرد.
در ادامه اين ديدار حجت الاسلام عليزاده موسوي نيز خدمات شايسته مرحوم نظرپور در حوزه آموزش و پژوهش را يادآور شد و فقدان وي را ثلمه اي براي خانواده پژوهشكده حج و زيارت دانست.
گفتني است مرحوم حجت الاسلام محمدنقي نظرپور متولد سال 1342 به عنوان روحاني كاروان، 5 سفر به حج تمتع، 11 سفر به عمره مفرده و 6 سفر نيز به عتبات عاليات اعزام شده بود. وي از اساتيد حوزه و دانشگاه و عضو هيئت علمي دانشگاه مفيد و همچنين عضو شوراي بانكداري اسلامي و از اعضاي كارگروه حج و زيارت بود كه در بهمن ماه امسال بر اثر واژگوني اتوبوس حامل اساتيد دانشگاه، هنگام عزيمت به عتبات عاليات، به ديار باقي شتافت.


| شناسه مطلب: 87707




قم تكريم



نظرات کاربران