مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است

مرز مهران در ایام نوروز شبانه روز باز است

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه مرز مهران هیچ مشکلی برای تردد زوار ندارد، گفت: ۲۵۰ هزار نفر طی یک ماه اخیر از این مرز به عتبات عالیات تردد کرده اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سرهنگ اميرعباس شهبازي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينكه افزايش تردد زائرين عتبات عاليات درروزهاي مانده به ايام نوروز روبه افزايش است، گفت: مرز مهران درايام نوروز به صورت شبانه روز براي سفر به عتبات عاليات باز است.
وي عنوان كرد: به مناسبت ايام تعطيلات نوروزي مرز بين المللي مهران به صورت شبانه روزي براي سفر به عراق و زيارت عتبات عاليات بر روي عموم باز است.
وي افزود: در اسفند ماه امسال و آخرين روزهاي مانده به عيد نوروز، ۲۵۰ هزار نفر ازمرز بين المللي مهران عبور كرده كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزايش ۵۰ درصدي داشته است.
بدون گذرنامه و رواديد طبق قوانين اجازه عبور داده نمي شود
سرهنگ شهبازي ادامه داد: مسافران لازم است حتما گذرنامه و ويزاي معتبر همراه داشته باشند، بدون گذرنامه و رواديد طبق قوانين اجازه عبور داده نمي شود.
فرمانده انتظامي شهرستان مهران تصريح كرد: ويزا در مرز مهران صادر نمي شود و زائران قبل از عزيمت به سمت مرز، گذرنامه هاي و رواديد خود را تهيه كنند.


| شناسه مطلب: 87729




مرز مهران عتبات



نظرات کاربران