زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند

زیارت رجبیه امام حسین(ع) روح های مرده را زنده می کند

خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در جمع زائرین ایرانی در سرداب حرم حضرت ابالفضل گفت: ماه رجب بهترین ماه برای زیارت امام حسین(ع) و بهترین فرصت برای زنده کردن روح های مرده است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين حسيني قمي، خطيب بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در جمع زائرين اهل بيت در سرداب حرم حضرت ابالفضل(ع) با اشاره به فضيلت هاي ماه رجب گفت: پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله و سلم فرمود: "خداى متعال در آسمان هفتم فرشته اى را قرار داده است كه "داعى" گفته مى شود. هنگامى كه ماه رجب آمد، اين فرشته در هر شب اين ماه تا صبح مى گويد : خوشا به حال تسبيح كنندگان خدا، خوشا بحال فرمانبرداران خدا . خداى متعال مى فرمايد : همنشين كسى هستم كه با من همنشينى كند، فرمانبردار كسى هستم كه فرمانبردارم باشد و بخشنده خواهان بخشايش هستم . ماه، ماه من، بنده بنده من و رحمت، رحمت من است . هر كسى در اين ماه من را بخواند او را اجابت مى كنم و هركس از من بخواهد به او مى دهم و هركس از من هدايت بخواهد او را هدايت مى كنم . اين ماه را رشته اى بين خود و بندگانم قرار دادم كه هركس آن را بگيرد به من مى رسد. كارشناس برنامه تلويزيوني سمت خدا با بيان اينكه آيت الله حاج ميرزا جواد آقا ملكي تبريزي در ادامه اين حديث دارد كه خطاب به اين فرشته الهي مي گويد: اى فرستاده بزرگ خدا مردگان به ظاهر زنده را صدا مى كنى كسانى كه قلبهايشان مرده و عقلهايشان جدا و روحهايشان فاسده شده ! چرا مردگان را صدا مى زنى؟ كسانى كه صداى تو سودى به آنان نمى رساند مگر اينكه با نداى تو قلبها زنده شده ، عقلها بازگشته و روحها بيدار شود اكنون با واسطه قرار دادن اين نداى آسمانى و لطف بزرگ از خدا مى خواهيم ما را موفق به اجابت اين دعوت و كرامت بزرگ بدارد.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني قمي در پايان خطاب به زائرين گفت: توفيق حضور در ماه رجب در حرم مطهر علمدار باوفاي كربلا را دربابيد، ماه رجب بهترين ماه براي زيارت امام حسين(ع) و بهترين فرصت براي زنده كردن روح مرده ماست. از نماز شب و طلب استغفار در اين شب هاي پربركت غافل نشويد و بكوشيد سوغات شما از كربلا همين نماز شب است.





نظرات کاربران