از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا

از وضعیت آب و هوا تا تعداد کاروانهای زیارتی حاضر در کربلا

در حال حاضر تعداد 7228 زائر در قالب 197 کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که در بازه زمانی 12 تا 14 فروردین ماه وارد این شهر مقدس شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) از نقاط مختلف كشور اسلامي ايران براي عرض ارادت به ساحت مقدس امام علي(ع)، اباعبدالله الحسين(ع) و قمر بني هاشم و ائمه مدفون در كاظمين و سامرا، در قالب كاروانهاي زيارتي وارد كشور عراق مي شوند.
اين زائران كه در قالب كاروان هاي مختلف از مرزهاي هوايي يا زميني به عراق مسافرت مي كنند، سه روز در نجف، سه روز در كربلا و يك روز در كاظمين اسكان مي يابند و افزون بر خدماتي همچون اسكان، حمل و نقل، تغذيه و بهداشت، از خدمات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري نيز برخوردار مي شوند.
اگرچه با توجه به تعطيلات نوروز تعداد زائران ايراني در كربلا افزايش يافت، اما از امروز شاهد كاهش تدريجي زائران هستيم به طوري كه امروز سه شنبه 14 فروردين ماه تعداد 53 كاروان وارد كربلا شد، در حالي كه روز يكشنبه 12 فروردين ماه 82 كاروان زيارتي وارد اين شهر مقدس شده بود.
در حال حاضر تعداد 7228 زائر در قالب 197 كاروان زيارتي در كربلا حضور دارند كه در روزهاي 12، 13 و 14 فروردين وارد اين شهر مقدس شده اند و از فردا بر اساس تاريخ ورود، جاي خود را به ديگر زائراني مي دهند كه از نجف يا سامرا وارد مي شوند.
همچنين امروز تعداد 2310 زائر در قالب 67 كاروان شهر مقدس كربلا را به سمت سامرا، كاظمين و نجف اشرف ترك كردند تا اعمال زيارتي خود را در اين شهرهاي مقدس به انجام رسانند.
براساس آمار ارائه شده از 12 تا 14 فروردين ماه، تعداد 344 زائر شامل اساتيد، دانشجويان و دانشگاهيان نيز در قالب 9 كاروان دانشجويي وارد كربلا شده اند.
براساس داده‌هاي هواشناسي و پيش‌بيني‌‌ها، آسمان شهرهاي كربلا و نجف در ساعت هاي آتي و طي امروز صاف تا حدودي آفتابي است و از فردا با افزايش ابرها، دما كمي كاهش يافته و هوا خنك تر مي شود.
دماي امروز شهر مقدس كربلا 33 درجه سانتي گراد بالاي صفر است كه از اوايل شب تا 22 درجه كاهش خواهد يافت. فردا نيز آسمان كربلا نيمه ابري تا تمام ابري بوده و دماي هوا نيز كمي خنك تر مي شود و از 27 تا 16 درجه سانتي گراد بالاي صفر متغير خواهد بود.


| شناسه مطلب: 87862




زيارت كاروان كربلا



نظرات کاربران