«ادب حضور»، اسرار ماه رجب

این نوشتار ممتاز و منحصر بفرد است؛ زیرا استاد فیاض بخش در آن برخی ظرایف و لطایفی را گرد آورده اند که خود مستقیماً و سینه به سینه از محضر اساتید اخلاق و سیر و سلوک، به ویژه مرحوم آیت الله سعادت پرور دریافت نموده اند و لذا این مطالب در کتب مشابه ذکر نشده.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در روزهاي پاياني ماه رجب احساس خسران نسبت به از دست رفتن اين ماه بر سينه سنگيني ميكند؛ ازين حس خسران براي حركت و جبران ما مضي بهره برد. در همين راستا گروه انديشه روضه نيوز كتابي براي علاقه مندان به استفاده هرچه بيشتر از روزهاي باقي مانده ماه پر فضيلت رجب معرفي مي كند.
كتاب «ادب حضور» به همت انتشارات فردا فر و به قلم استاد محمد علي فياض بخش نوشته شده است. اين كتاب عصاره دستورات اخلاقي و عبادي، و همچنين معارف توحيدي پيرامون ماه رجب، بنا بر مكتب تربيتي علامه طباطبايي، به بيان استاد فياض بخش مي باشد.
اين نوشتار ممتاز و منحصر بفرد است؛ زيرا استاد فياض بخش در آن برخي ظرايف و لطايفي را گرد آورده اند كه خود مستقيماً و سينه به سينه از محضر اساتيد اخلاق و سير و سلوك، به ويژه مرحوم آيت الله سعادت پرور دريافت نموده اند و لذا اين مطالب در كتب مشابه ذكر نشده.


| شناسه مطلب: 87966




ماه رجب



نظرات کاربران