سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس

سفیر ترکیه در مراسم شهادت امام موسى کاظم + عکس

سفیر کشور ترکیه در بغداد در جمع عزادارانی که از راه های دور و نزدیک خود را برای شرکت در مراسم شهادت امام کاظم(ع) به کاظمین رسانده اند، حضور یافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، فاتح يلديز، سفير تركيه در بغداد در جمع عزاداران حضرت موسي بن جعفر(ع) كه از دور و نزديك خود را براي شركت در مراسم سالروز شهادت آن حضرت به كاظمين رسانده اند، حضور يافت.
به گزارش خبرگزاري آناتولي، سفير تركيه در بغداد نه تنها به خاطر انجام وظيفه ديپلماتيك خود در يكي از شهرهاي خطرناك جهان بلكه به علت برقراري ارتباط نزديك با مردم اين شهر نيز جلب توجه مي‌كند.
يلديز بخش عمده اي از فعاليت‌هاي غير ديپلماتيك خود را صرف ارتباط با مردم محلي از طبقات مختلف اقتصادي مي‌كند.
سفير تركيه در بغداد افزون بر گردش در بازار، قهوه‌خانه‌ها و اماكن تاريخي اين شهر و صحبت با مردم در خيابان‌هاي پرترافيك نيز جوياي حال مردم مي‌شود.




نظرات کاربران