آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در روزهای پایانی ماه رجب

در حال حاضر تعداد 5471 زائر در قالب 148 کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که به ترتیب در بازه زمانی 24 تا 26 فروردین ماه وارد این شهر مقدس شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) از كشور اسلامي ايران در روزهاي پاياني ماه مبارك رجب با عرض ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسين(ع) و حضرت قمي بني هاشم(ع)، مشغول راز و نياز به درگاه الهي هستند.
امروز يكشنبه 26 فروردين ماه تعداد 2285 زائر در قالب 61 كاروان وارد كربلاي معلا شدند و تعداد 2173 زائر در قالب 60 كاروان اين شهر مقدس را به سمت سامرا، كاظمين و نجف اشرف ترك كردند تا ديگر اعمال زيارتي خود را در اين شهرهاي مقدس به انجام رسانند.
در حال حاضر تعداد 5471 زائر در قالب 148 كاروان زيارتي در كربلا حضور دارند كه به ترتيب در روزهاي 24، 25 و 26 فروردين وارد اين شهر مقدس شده اند كه در مقايسه با تعداد 4460 زائري كه در بازه زماني 21 تا 23 فروردين در كربلا حضور داشتند، شاهد افزايش تعداد زائران هستيم.
براساس داده‌هاي هواشناسي، آسمان شهر كربلا در ساعت هاي آتي و طي امروز آفتابي و تا قسمتي ابري است و از فردا، با يك درجه افزايش دما، شاهد آسماني آفتابي خواهيم بود.
دماي امروز شهر مقدس كربلا 29 درجه سانتي گراد بالاي صفر است كه از اوايل شب تا 19 درجه كاهش خواهد يافت. فردا نيز دماي هوا 30 درجه سانتي گراد بالاي صفر و از اوايل شب تا 17 درجه كاهش خواهد يافت كه نويد هواي خنك تري را مي دهد.
يادآور مي شود، زائران كشورمان كه در قالب كاروان هاي زيارتي از مرز هوايي يا زميني وارد عراق مي شوند، سه روز در نجف، سه روز در كربلا و يك روز در كاظمين اسكان مي يابند و افزون بر خدماتي همچون اسكان، حمل و نقل، تغذيه و بهداشت، از خدمات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري نيز برخوردار مي شوند.




نظرات کاربران