مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کربلا:

زائران را به حضور پرشور در برنامه‌‌های فرهنگی بعثه ترغیب کنیم

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کربلا از روحانیان و مداحان خواست که با اطلاع رسانی مناسب، زائران را به حضور پرشور در برنامه‌های فرهنگی بعثه تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين حسين بهجتي در جلسه توجيهي روحانيان و مداحان كاروان هاي زيارتي عتبات عاليات با اشاره به نظرسنجي هاي انجام شده از رضايت زائران نسبت به خدمات تبليغي و فرهنگي روحانيان عتبات خبر داد.
وي در ادامه با اشاره به روايتي از امام صادق(ع) در بيان عظمت و تأثيرگذاري دنيوي و اخروي زيارت حضرت سيدالشهدا(ع)، گفت: امام ششم شيعيان مي فرمايند كه اگر كسي جد ما سيدالشهدا(ع) را از روي اشتياق زيارت كند، خداوند او را در روز قيامت در امان مي دارد و پرونده اعمال او مبارك است.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در ادامه با تبريك مبعث پيامبر اكرم(ص) به بيان 10 ويژگي آن حضرت در قرآن كريم پرداخت و حريص بودن بر هدايت مردم، عدم نزول عذاب الهي با وجود پيامبر، داراي خلق عظيم، نعمت بزرگ در پرتو بعثت پيامبر را از جمله اين ويژگي ها برشمرد.
وي همچنين از صلوات خداوند و فرشتگان بر پيامبر، جهاني بودن رسالت پيامبر، گواه بر پيامبران و امت هاي گذشته، رفعت و مقام و منزلت پيامبر، جلب رضايت پيامبر و سفر معراج را به عنوان ديگر ويژگي هاي آن حضرت عنوان كرد كه در قرآن كريم ذكر شده است.
حجت الاسلام والمسلمين بهجتي در بخش ديگري از سخنان خود خواستار اهتمام ويژه همگان به مراسم فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا شد و از روحانيان و مداحان خواست كه با اطلاع رساني مناسب، زائران را به حضور پرشور در اين برنامه ها تشويق و ترغيب كنند.




نظرات کاربران