برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا در بین الحرمین + تصاویر

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا به مناسبت فرا رسیدن اعیاد مبارک شعبانیه، به همت دو آستان مقدس حسینی و عباسی در در بین الحرمین برپا شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، دو آستان مقدس حسيني و عباسي به مناسبت در پيش بودن اعياد مبارك شعبانيه، اقدام به برپايي چهاردهمين دوره نمايشگاه بين المللي كتاب شهر مقدس كربلا ويژه زائران و مجاوران حرم حسيني در بين الحرمين كرده است.
اين نمايشگاه بخشي از فعاليت هاي فرهنگي چهاردهمين جشنواره بين المللي ربيع الشهداء است كه در روز سوم شعبان و همزمان با ميلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) آغاز به كار خواهد كرد.
عباس معين، مدير اين دوره از نمايشگاه بين المللي كتاب كربلا درباره اين دوره گفته است كه بيش از 133 مؤسسه مطبوعاتي، انتشاراتي و پژوهشي بومي و غير بومي از كشورهاي مختلف جهان از جمله مصر، لبنان، سوريه، اردن، ايران و بريتانيا در اين نمايشگاه شركت دارند.
وي با بيان اينكه پيش از برپايي اين نمايشگاه جلسه اي با مديران و مسئولان اين مؤسسات براي اطلاع از آمادگي آنها و ارائه مقررات نمايشگاه بين المللي كتاب كربلا داشتيم، ابراز اميدواري مي كند كه اين دوره نيز همانند دوره هاي قبل با موفقيت تمام و استقبال پرشور بازديدكنندگان كار خود را ادامه دهد.
در چهاردهمين دوره نمايشگاه بين المللي كتاب كربلا كه از 26 فروردين ماه با حضور مجموعه رسانه اي امام حسين(ع) در منطقه بين الحرمين آغاز به كار كرده است، برنامه هاي متنوع و فعاليت هاي مذهبي ـ فرهنگي با هدف خدمت به مذهب تشيع و نشر تعاليم و فرهنگ اهل بيت(ع) ارائه مي شود.




نظرات کاربران